زمان جاری : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 4:58 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 322
نویسنده پیام
cyborg آفلاین


ارسال‌ها : 175
عضویت: 27 /12 /1390
محل زندگی: قزوین
سن: 22
تشکرها : 53
تشکر شده : 26
5. بى اعتمادى:
بحث ديگر بى اعتمادى در جامعه امريكا است كه نمونه آن در انتخابات اخير رياست جمهورى به وجود آمد. امريكا در هر جاى دنيا كه انتخابات مى‏شود مى‏خواهد ناظر بفرستد و نظارت كند و طلبكار است و مى‏گويد مثل ما عمل كنيد.
الآن خود آن‏ها به اين‏جا رسيده و به مشكل برخوردند و گوشه‏اى از آنچه را كه واقعيت است، مى‏گويند. شايد هم كشف شود كه مسائل بيش از اين‏ها است.
سيستم انتخاباتى آن‏ها به‏گونه‏اى است كه معمولاً نصفى از مردم در انتخابات شركت نمى‏كنند. به خاطر اين‏كه بى‏اعتمادند.
اگر در يك كشورى مثل ايران رأى دهنده‏ها 50 تا 60 درصد باشد، در دنيا ما را هو مى‏كنند و مى‏گويند مردم اين‏ها رشد سياسى ندارند يا استبداد است؛ اما در امريكا اگر 40 درصد مردم هم شركت بكنند، اين عيوب را مى‏پوشانند.
اصلاً وضع به‏گونه‏اى است كه مردم افتاده‏اند در يك راه بى برگشت. انتخاباتشان را به‏گونه‏اى طراحى كرده‏اند كه مردم بايد يا به اين حزب رأى دهند يا به آن حزب. چيز ديگرى هيچ وقت از صندوق در نمى‏آيد.
شرايط به‏گونه‏اى است كه هر انسان خوب، محبوب و مطلوبى بخواهد خارج از حزب جمهورى خواه و دمكرات نامزد شود، در نهايت بيش از 15 درصد نمى‏تواند رأى بياورد؛ آن‏هم از طبقات مظلوم و محروم كه از همه جا مأيوس‏اند، مانند سياهان و سرخ‏پوستان.
شبكه به‏گونه‏اى خاص طراحى شده و اسم آن را دموكراسى، آزادى، مردم سالارى گذاشته‏اند. رئيس جمهور حتماً بايستى يكى از اعضاى حزب جمهورى خواه يا دمكرات باشد. بعد هم اين‏ها مدعى‏اند - در كشورهايى امثال كشور ما كه 99 درصد مردم آن در اوج نشاط انقلابى در انتخابات شركت مى‏كنند و رأى مى‏دهند - و مى‏گويند شما دموكرات، آزاديخواه و مردم سالار نيستيد، بياييد از ما ياد بگيريد.

امضای کاربر :
آقاترین!مراغرق نور کن!

مرا قرین منت و لطف حضور کن!

وقتی گناه کنج دلم سبز می شود

آقا شما شکایت این ناصبور کن!

می ترسم از شبی که به دجال رو کنیم

آقا تو را قسم به شهیدان ظهور کن!


شنبه 02 اردیبهشت 1391 - 20:48
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | 5. بى اعتمادى: | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS