زمان جاری : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 11:55 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 356
نویسنده پیام
cyborg آفلاین


ارسال‌ها : 175
عضویت: 27 /12 /1390
محل زندگی: قزوین
سن: 22
تشکرها : 53
تشکر شده : 26
1. ابتذال رسانه:
ابتذال رسانه‏اى مشكل بسيار جدى ديگر امريكا، «رسانه‏هاى» آن‏ها است، كه متأسفانه كشورهاى ديگر از آن تقليد مى‏كنند و فكر مى‏كنند ارزش‏هاى غربى مرهون اين است. الآن رسانه‏هاى امريكايى بى بند و بار هستند، اينترنت، ماهواره، روزنامه و راديو و تلويزيون‏هاى خصوصى و رسانه‏هاى اطلاع رسانى به‏گونه‏اى عمل مى‏كنند كه هيچ امنيتى براى كسى احساس نمى‏شود.
حتى اين امنيت براى قدرتمندان هم كم شده؛ اما آن‏ها براى خود حفاظ درست مى‏كنند و با درست كردن روزنامه، مجله و مجموعه راديو و تلويزيونى از خود دفاع مى‏كنند. وضعيت به‏گونه‏اى است كه همه احساس نا امنى مى‏كنند و مى‏ترسند كه مسائل خصوصى و شخصى شان به صورت شايعه، دروغ، جنگ‏هاى روانى افشا گردد و حريم شخصى آن‏ها را پاره كند.
در حالى كه بيرون از امريكا اين‏ها به عنوان ابزار پيشرفت و دمكراسى روز شناخته مى‏شوند؛ ولى وقتى وارد مى‏شوند و بررسى مى‏كنند خلاف اين ثابت مى‏شود.
جدى‏ترين تحليل، ريشه گرفتارى‏هاى اخير امريكا در مسأله انتخابات را به رسانه‏ها مى‏رساند؛ اگر چه رسانه‏ها نمى‏گذارند مشكل به گردن آن‏ها بيفتد.
در درون آن‏ها اشكالات واقعى وجود داشته و هميشه بوده، اما آن را مى‏پوشانند؛ ولى حالا گوشه‏اى از آن فاش شد. در اين مسأله شايد يك نقطه مثبتى مى‏ديدند كه اسرار پنهان احزاب را فاش كردند، ولى چيزى نمانده بود كه بحران پديد آيد و مهار از دستشان بيرون رود.

امضای کاربر :
آقاترین!مراغرق نور کن!

مرا قرین منت و لطف حضور کن!

وقتی گناه کنج دلم سبز می شود

آقا شما شکایت این ناصبور کن!

می ترسم از شبی که به دجال رو کنیم

آقا تو را قسم به شهیدان ظهور کن!


شنبه 02 اردیبهشت 1391 - 20:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | 1. ابتذال رسانه: | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS