loading...
گروه فرهنگی،هنری،تفریحی پایگاه سیدالشهداء آراسنج
لحظه شمار غیبت

آخرین ارسال های انجمن
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 325 دوشنبه 1391/02/11 نظرات (0)
انتخابات

تنها چند روز به زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی است و گروه ها، جریانات و ائتلاف های مختلف سیاسی كشور باز هم به تكاپو افتاده اند تا هم كاندیداهای مورد نظر خود را به مجلس بفرستند و هم از مردم برای حضور گسترده در این مرحله دعوت كنند.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 250 شنبه 1391/02/02 نظرات (0)
روبان‌های رنگی هشداردهنده بیماری‌ها
روبان‌های رنگی بیماری ها را تحت عنوان روبان های هشداردهنده یا یادآوری‌کننده می نامند، زیرا ما با دیدن آنها یاد یک بیماری خاص می افتیم. رایج‌ترین کاربرد این روبان‌های رنگی «آگاهی دادن درباره سلامت» است.
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 208 شنبه 1391/02/02 نظرات (0)

روزی

منظور از رزق و روزى تمام مواهب الهى است که انسان در زندگى به آن نیاز دارد و معمولاً بر مواهب مادى از قبیل مال و املاک گوناگون اطلاق مى شود، هرچند درباره امور معنوى نیز به کار مى رود .

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 269 پنجشنبه 1391/01/31 نظرات (0)

یه روز یه ترک بود …


اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان.
شجاع بود و نترس.
در دوران استبداد که نفس کشیدن هم جرم بود ، با کمک دیگر مبارزان ترک ، در برابر دیکتاتوری ایستاد
او برای مردم ایران ، آزادی می خواست
و در این راه ، زیست و مبارزه کرد و به تاریخ پیوست تا فرزندان این ملک ، طعم آزادی و مردمسالاری و رهایی از استبداد را بچشند.

یه روز یه رشتی بود…


اسمش میرزا کوچک خان بود، میرزا کوچک خان جنگلی.
او می توانست از سبزی جنگل های شمال و از دریای آبی اش لذت ببرد و عمری را به خوشی و آرامش سپری کند
اما سرزمین اش را دوست داشت و مردمانش را
و برای همین در برابر ستم ایستاد
آنقدر که روزی سرش را از تنش جدا کردند.
یه روز یه اصفهانی بود…


اسمش حسین خرازی
وقتی عراقی ها به کشورش حمله کردند ، جانش را برداشت و با خودش برد دم توپ و گلوله و خمپاره.
کارش شد دفاع از مردم سرزمینش ، از ناموس شان و از دین شان.
آنقدر جنگید و جنگید تا در یکی از روزهای آن جنگ بزرگ ، خونش بر زمین ریخت و خودش به آسمان رفت.
یه روز یه …


ترک و رشتی و فارس و کرد و لر و اصفهانی و عرب و … !
تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند
و به صرافت شکستن قفل دوستی ما افتادند
و از آن پس “یه روز یه … بود” را کردند جوک تا این ملت ، به جای حماسه های اقوام این سرزمین که به عشق همدیگر ، حتی جانشان را هم نثار کرده اند ، به “جوک ها ” و “طعنه ها” و “تمسخرها” سرگرم باشند و چه قصه غم انگیزی...

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 255 یکشنبه 1391/01/27 نظرات (0)

نکشیدن سیگار

گرایش جوانان و نوجوانان به استعمال دخانیات، به یکی از مشکلات جدی جامعه امروز ما تبدیل شده است، تنها حرف مسلم این است که ما به عنوان والدین باید نسبت به این مسئله حساس باشیم و درست عمل کنیم.


مجتبی برزگر عبادی بازدید : 323 شنبه 1391/01/26 نظرات (0)

سپر موشکی

آمریکا در ادامه سیاست‌ها خصمانه‌اش علیه ایران، این بار قصد دارد سامانه دفاع ضد موشکی در کشورهای حاشیه خلیج فارس نصب کند. بهانه این اقدام به ظاهر ایران می‌باشد اما در واقع آمریکا برای فرار از تنش‌ با روسیه و چین و در راستای طرح ضربه سریع جهانی به این کار اقدام کرده است.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 238 پنجشنبه 1391/01/24 نظرات (0)

زندگینامه عطار نیشابوری

فريدالدين ابو حامد محمد بن ابوبكر ابراهيم بن اسحاق عطار نيشابوري، يكي از شعرا و عارفان نام آور ايران در اواخر قرن ششم و اويل قرن هفتم هجري قمري است. بنا بر آنچه كه تاريخ نويسان گفته اند بعضي از آنها سال ولادت او را 513 و بعضي سال ولادتش را 537 هجري.ق، مي دانند. او در قريه كدكن يا شادياخ كه در آن زمان از توابع شهر نيشابور بوده به دنيا آمد. از دوران كودكي او اطلاعي در دست نيست جز اينكه پدرش در شهر شادياخ به شغل عطاري كه همان دارو فروشي بود مشغول بوده كه بسيار هم در اين كار ماهر بود و بعد از وفات پدر، فريدالدين كار پدر را ادامه مي دهد و به شغل عطاري مشغول مي شود. او در اين هنگام نيز طبابت مي كرده و اطلاعي در دست نمي باشد كه نزد چه كسي طبابت را فرا گرفته، او به شغل عطاري و طبابت مشغول بوده تا زماني كه آن انقلاب روحي در وي به وجود آمد و در اين مورد داستانهاي مختلفي بيان شده كه معروفترين آن اين است كه:

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 253 سه شنبه 1391/01/22 نظرات (0)

فناوری نانو و تلفن همراه

این بلا ممکن است سر هر کسی بیاید. چنانچه گوشی شما در آب سقوط کرد یا اینکه در هر جای خیس یا مرطوب دیگری افتاد یا حتی اگر یک دوش حسابی هم گرفت برای شروع عملیات نجات آن قبل از هر چیز، در ابتدا باطری آن را خارج کنید.

سپس آن را به آرامی با یک حوله خشک کنید. مرحله بعد این است که گوشی را درون یک ظرف پر از برنج خام و خشک قرار دهید. برنج یکی از بهترین جذب کننده‏های رطوبت است.

کافی است گوشی شما یکی دو روز درون برنج‌ها مدفون باشد تا تمام رطوبت آن خارج شود. جالب است بدانید پس از اینکه گوشی شما طی زمان ذکر شده در داخل ظرف برنج استراحت کرد، پس از رطوبت زدایی کامل مثل روز اول کار می‌کند و بدون هیچ مشکلی قابل استفاده می‌گردد. البته شاید این راهکار کمی عجیب به نظر برسد ولی کاملاً کاربردی و قابل انجام است.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 297 سه شنبه 1391/01/22 نظرات (0)

اردوغان

نخست وزیر ترکیه که از چندی پیش به عنوان یکی از نزدیک‌ترین یاران ایران به صحنه وارد شده بود، پس از برگزاری اجلاس به اصطلاح دوستان سوریه به گونه‌ای دیگر وارد صحنه شده است و با اظهاراتی خلاف واقع آب در آسیاب دشمنانی می ریزد که خواهان توسعه روابط ایران و همسایه مسلمانش نیستند و تنها به دنبال منتشنج کردن فضا می‌باشند.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 229 دوشنبه 1391/01/21 نظرات (0)
پروانه
هر یک از ما تعریف خاصی از زندگی داریم و به گونه خاصی زندگی می کنیم. آن چه مشخص است اینکه تمامی افرادی که بر روی این کره خاکی راه می روند، به نوعی مشغول به زندگی کردن هستند، اما آنچه مهم است اینکه بدانیم به راستی زندگی واقعی چیست و چگونه زیستنی می تواند خوب و با ارزش باشد؟
rainlove57 بازدید : 198 شنبه 1391/01/19 نظرات (0)
بمناسبت زادروز فرمانده اسطوره ای قوای محمد رسول الله(ص)
حالا 59 ساله هستی ، تولدت مبارک حاج احمد!
احمد متوسليان

 آذرخش مهاجر، پنجاه و نه ساله شدی؛ اما ببخش که جشن تولدت در سال‌های اسارت فراموشمان شد؛ فرمانده اسطوره قوای محمدرسول‌الله(ص)، تولدت مبارک!

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 257 چهارشنبه 1391/01/16 نظرات (0)


بشر همواره در تمامی مقاطع زمانی و در تمامی مراحل زندگی خود به دنبال رشد و پیشرفت خود بوده و همواره برای رسیدن به تعالی تلاش و کوشش کرده است. رسیدن به قله‌های علم و فناوری بدون تلاش و کسب علم و دانش روز میسر نیست.

محمدمحمدخانی بازدید : 224 یکشنبه 1391/01/13 نظرات (0)

سیزده‌به‌در سیزدهمین روز فروردین ماه و از جشن های نوروزی است. در تقویم‌های رسمی ایران این روز روز طبیعت نامگذاری شده‌است و از تعطیلات رسمی است. برخی بر این باورند در این روز باید برای راندن نحسی از خانه بیرون روند و نحسی را در طبیعت به در کنند. اما برای اثبات اینکه ایرانیان قدیم هم این دیدگاه را داشتند هیچ روایت تاریخی و قابل استنادی وجود ندارد.


بعد از سیزده به در، جشن های نوروزی پایان می پذیرد.

...

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 208 یکشنبه 1391/01/13 نظرات (0)

آنروزها که خبری از آمار هشدار دهنده اثرات زیانبار مصرف قلیان به میان نبود، شاه عباس صفوی سعى فراوان کرد که این عادت را از ایرانیان براندازد اما با گذر همه این سالها نه تنها به کناری نرفت بلکه تفریح جوانانه ای شد که روزگاری تنها عادت پیرمردها بود...

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 242 جمعه 1391/01/11 نظرات (0)

یکی از تحولات بسیار مهمی که در دوران نوجوانی در فرزندان خانواده رخ می دهد کسب استقلال است که ریشه و اساس این استقلال در سالهای اول زندگی یعنی حدودا یک سال و نیمگی پایه گذاری می شود.

در حقیقت استفاده مداوم فرزند نوپای شما از واژه "نه" ریشه در تمایل او برای کسب ....

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 238 جمعه 1391/01/11 نظرات (0)
مقام معظم رهبری
مرحوم دولابی : دست مقام معظم رهبری را بوسیدند و فرمودند ایشان خیلی نورانی هستند و حتی به خود بنده می فرمودند كه سرعت ایشان ( مقام معظم رهبری) در نور گرفتن بسیار بالاست و خیلی سریع و لحظه به لحظه به نورانیت شان افزوده می شود و حتی در مسائل سیاسی نیز ایشان اینچنین هستند گفتند با این وصف بنده لایق و اصلح از ایشان سراغ ندارم.
درباره ما
Profile Pic
باسلام.کپی مطالب باذکرمنبع مشکلی ندارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اگر قرار باشد باکسی تنها زندگی کنید،کدام مورد را انتخاب میکنید؟
    ذکر ایام هفته
    پخش زنده اماکن متبرکه
    وای بر هتاکین

    نمایش رتبه

    آب و هوا


    اوقات شرعی
    ساعت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 882
  • بازدید سال : 16,740
  • بازدید کلی : 187,949
  • کدهای اختصاصی
    پشتیبانی

    پلیر