loading...
گروه فرهنگی،هنری،تفریحی پایگاه سیدالشهداء آراسنج
لحظه شمار غیبت

آخرین ارسال های انجمن
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 340 پنجشنبه 1391/05/05 نظرات (3)
گروهک منافقين در پي حملات عراق به خاک ميهن اسلامي و عقب‏نشيني‏هاي موقت رزمندگان اسلام، با تصور اين‏که پذيرش قطعنامه 598 ناشي از جدايي ملت و دولت است، به خيال واهي، فرصت را غنيمت شمرده و سعي در رسيدن به اهداف پليد خود نمود. منافقين با جمع‏آوري ديگر ضد انقلابيون سرخورده، از کشورهاي مختلف اروپايي، نيرويي به استعداد تقريبي 15 هزار نفر فراهم کرده و با بهره‏گيري از جنگ‏افزارهاي اهدايي صدام و ديگر اربابان خود، حمله خود را از غرب کشور به خاک جمهوري اسلامي ايران آغاز کردند. نيروي هوايي عراق با حمايت مقدماتي، آنها را براي ورود به عمق خاک ايران و در نهايت، فتح تهران، ترغيب مي‏کند. با اين اتحاد شوم، قسمت‏هايي از اراضي ميهن اسلامي مورد تجاوز قرار مي‏گيرد. ملت سلحشور و مسلمان ايران، پس از اطلاع از تجاوز منافقين به ميهن اسلامي، به خروش آمده و به جبهه‏هاي جنگ اعزام مي‏شوند. سرانجام عمليات مرصاد در پنجم مرداد ماه 1367، با رمز مبارک يا علي(ع) و به منظور مقابله با منافقين در منطقه اسلام‏آباد و کرند غرب در استان کرمانشاه، آغاز گرديد. منافقين خلق، خوشحال از پيروزي‏هاي مقدماتي و در يک اقدام عجولانه، راهي باختران (کرمانشاه) شده و به خيال باطل خود، قصد حرکت به سمت تهران و سرنگوني نظام جمهوري اسلامي ايران را نمودند. راديو منافقين، با ارسال پيام به مردم باختران، از آنها مي‏خواهد که زمينه را براي ورود ارتش به اصطلاح آزادي‏بخش مهيا سازند و آماده جذب در گردان‏ها و لشکرها باشند. از آن طرف رزمندگان اسلام در 34 کيلومتري باختران، ناگهان راه را بر ستون‏هاي منافقين مي‏بندند و واحدهاي زرهي رزمندگان، در يک اقدام متهورانه، تعداد زيادي از ادوات سنگين زرهي منافقين را هدف قرار داده و به آتش مي‏کشند. جاده باختران - اسلام‏آباد در همان لحظات اوليه، انباشته از ادوات سوخته شده مي‏شود و عکس‏العمل سريع رزمندگان، منافقين را به فراري مفتضحانه وادار مي‏سازد. اين عمليات در روز بعد نيز با حمله هوانيروز ارتش جمهوري اسلامي ايران با سرکوبي شديد منافقان ادامه يافت و دشمن را دچار شکست سخت و سنگيني نمود. بدين ترتيب، منافقان شکست خورده، در اين تجاوز نابخردانه، متحمل تلفات و خسارات عظيمي شدند که بيش از 120 دستگاه تانک، 400 دستگاه نفربر، 90 قبضه خمپاره‏انداز 80 ميلي‏متري، 150 قبضه خمپاره‏انداز 60 ميلي‏متري و 30 قبضه توپ 106 ميلي‏متري منهدم شد. علاوه بر آن ده‏ها دستگاه تانک، نفربر، خودرو و نيز صدها قبضه سلاح سبک و نيز مقاديري تجهيزات پيشرفته الکترونيکي و مخابراتي به غنيمت نيروهاي اسلامي درآمد. در اين عمليات، 4800 نفر از منافقان نيز کشته و زخمي شدند.
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 474 جمعه 1391/02/22 نظرات (0)

حالت چندم ماده

تا کنون با سه شکل ماده آشنا شده اید: جامد، مایع و گاز. ولی این ها تمام حالات ماده نیستند. انواع مختلف ماده به طور کلی عبارتند از : جامد، مایع، گاز، پلاسما، ماده چگال بوز - انیشتین و حالتی که تقریبا به تازگی کشف شده، یعنی ماده چگال فرمیونی.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 526 سه شنبه 1391/02/12 نظرات (0)


آخرالزمان

با توجه به آنچه گذشت، دانستیم که همه ادیان الهی و بیشتر مكاتب بشری، درباره پایان تاریخ اظهار نظر كرده و به نوعی فرجام  نهایی تمدن بشری را پس از فراز و نشیب های بسیار، روشن  دانسته اند. با این حال  برخی از پیشگویی هایی  آخرالزمانی، آبستن خبرهایی است که با ایجاد تشویش و نگرانی، انسان روز واپسین را  در یک سردرگمی فعال فرو برده، و گمانه زنی های مختلف و گاه متناقضی را برای او به ارمغان آورده است. چنانکه نظریه “رنه گنون”‌ (عبدالواحد یحیی) گویای افول و فروپاشی تمدن مادی غرب و ظهور مجدد حق و حقیقت و بازگشت انسان به آیین های باستان و ادیان ابراهیمی است(1)؛ تئوری  پایان تاریخ  “فوكویاما”‌  نیز در بر دارنده پیروزی نهایی نظام غربی و حاكمیت ابدی آن بر سرتاسر جهان، (2) و پندار “برخورد تمدن ها”‌ی “هانتینگتون”‌، گویای جنگ جهانی تمدن ها و نظم نوین  جهانی بر اساس مرزهای تمدنی در پایان این دوره از جهان است .(3)

در میان این پیش گوئیها  و گمانه زنیها، دین اسلام، شفاف ترین و گویاترین چشم انداز از آخرالزمان را به تصویر کشیده و اطلاعاتی منسجم و راهبردهایی دقیق را برای عبور از روزهای واپسین عصر گذار از تاریخ، دراختیار انسان قرار می دهد.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 325 دوشنبه 1391/02/11 نظرات (0)
انتخابات

تنها چند روز به زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی است و گروه ها، جریانات و ائتلاف های مختلف سیاسی كشور باز هم به تكاپو افتاده اند تا هم كاندیداهای مورد نظر خود را به مجلس بفرستند و هم از مردم برای حضور گسترده در این مرحله دعوت كنند.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 245 جمعه 1391/02/08 نظرات (0)
حضرت فاطمه
خداوند در قران الگوهای فراوانی را به ما معرفی کرده است که هر یک از آنها دنیایی از خوبی ها هستند. از پیامبرانی همچون ابراهیم و اسماعیل و یعقوب و یوسف و موسی و عیسی و یونس و هود و صالح علیهم السلام گرفته تا گل سرسبد آفرینش یعنی پیامبر عظیم الشان اسلام صلّی الله علیه و آله، از زنان قهرمانی همچون هاجر و مریم و آسیه گرفته تا مردان بزرگی همچون طالوت و لقمان همه و همه شخصیت های برجسته تاریخند که ارزش الگو پذیری را خواهند داشت.
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 344 جمعه 1391/02/08 نظرات (0)
انورکسیا
دخترکانی لاغر با صورت‌هایی که دیگر نشانی از تازگی و طراوت یک دختر جوان در آن‌ها نیست، دخترانی که از شدت لاغری به انواع بیماری‌ها و ضعف‌های جسمی مبتلا شده‌اند اما باز هم وقتی می‌خواهند چیزی بخورند به مقدار کالری موجود در آن فکر می‌کنند. شاید شما هم دور برتان از این آدم‌ها باشد. شاید شما هم از اینکه آن‌ها با وجود لاغری مفرط باز هم از خوردن ابا دارند تعجب کرده باشید.
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 232 یکشنبه 1391/02/03 نظرات (0)
" این رسانه‌هاى الكترونیكى و اینترنتى متأسفانه موجب شده است كه افراد بى‌محابا علیه یكدیگر حرف بزنند، بد بگویند. باید از طرف مسئولین كشور براى این هم یك جورى تدبیر بشود"( در جمع زوار حضرت علی بن موسی الرضا-1/1/91)
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 283 یکشنبه 1391/02/03 نظرات (0)

کودک و نماز خوان

حاج آقا قرائتی تعریف می‏كرد: در ستاد نماز گفتیم، آقازاده‌ها، دخترخانم‌ها، شیرین‌ترین نمازی که خواندید، برای ما بنویسید. یک دختر یازده ساله یک نامه نوشت، همه ما بُهتمان زد، دختر یازده ساله، ما ریش‌سفیدها را به تواضع و کرنش واداشت.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 250 شنبه 1391/02/02 نظرات (0)
روبان‌های رنگی هشداردهنده بیماری‌ها
روبان‌های رنگی بیماری ها را تحت عنوان روبان های هشداردهنده یا یادآوری‌کننده می نامند، زیرا ما با دیدن آنها یاد یک بیماری خاص می افتیم. رایج‌ترین کاربرد این روبان‌های رنگی «آگاهی دادن درباره سلامت» است.
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 209 شنبه 1391/02/02 نظرات (0)

روزی

منظور از رزق و روزى تمام مواهب الهى است که انسان در زندگى به آن نیاز دارد و معمولاً بر مواهب مادى از قبیل مال و املاک گوناگون اطلاق مى شود، هرچند درباره امور معنوى نیز به کار مى رود .

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 269 پنجشنبه 1391/01/31 نظرات (0)

یه روز یه ترک بود …


اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان.
شجاع بود و نترس.
در دوران استبداد که نفس کشیدن هم جرم بود ، با کمک دیگر مبارزان ترک ، در برابر دیکتاتوری ایستاد
او برای مردم ایران ، آزادی می خواست
و در این راه ، زیست و مبارزه کرد و به تاریخ پیوست تا فرزندان این ملک ، طعم آزادی و مردمسالاری و رهایی از استبداد را بچشند.

یه روز یه رشتی بود…


اسمش میرزا کوچک خان بود، میرزا کوچک خان جنگلی.
او می توانست از سبزی جنگل های شمال و از دریای آبی اش لذت ببرد و عمری را به خوشی و آرامش سپری کند
اما سرزمین اش را دوست داشت و مردمانش را
و برای همین در برابر ستم ایستاد
آنقدر که روزی سرش را از تنش جدا کردند.
یه روز یه اصفهانی بود…


اسمش حسین خرازی
وقتی عراقی ها به کشورش حمله کردند ، جانش را برداشت و با خودش برد دم توپ و گلوله و خمپاره.
کارش شد دفاع از مردم سرزمینش ، از ناموس شان و از دین شان.
آنقدر جنگید و جنگید تا در یکی از روزهای آن جنگ بزرگ ، خونش بر زمین ریخت و خودش به آسمان رفت.
یه روز یه …


ترک و رشتی و فارس و کرد و لر و اصفهانی و عرب و … !
تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند
و به صرافت شکستن قفل دوستی ما افتادند
و از آن پس “یه روز یه … بود” را کردند جوک تا این ملت ، به جای حماسه های اقوام این سرزمین که به عشق همدیگر ، حتی جانشان را هم نثار کرده اند ، به “جوک ها ” و “طعنه ها” و “تمسخرها” سرگرم باشند و چه قصه غم انگیزی...

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 237 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (0)
نرمافزار تیونر

مقدمه:

انتحاب پرده صوتی مناسب در خوانندگی، مهم‌ترین عامل موفقیت در خلق یک اثر هنری و موسیقیایی فاخر به شمار می‌رود. قاریان بسیاری هستند که به رغم برخورداری از ظرفیت صوتی مناسب و استعداد لحنی شایسته، قادر نیستد تلاوتی درخور ویژگی‌های ذاتی و اکتسابی صدای خود ارائه کنند. مشکل اینجاست که این دسته از خوانندگان، پیش از هر چیز با انتخاب صحیح و اصولی پرده‌های صوتی خود ناآشنا هستند.

مدتی است که در فضای مجازی نرم‌افزاری معرفی شده است که تا حدودی می‌تواند قاریان و سایر خوانندگان را در تشخیص این مهم یاری بخشد.

در نوشتار حاضر، ضمن ارائه‌ی نرم‌افزار یادشده، توضیحات تکمیلی یکی از قاریان ممتاز وخوش‌خوان کشور، آقای محمد کاکاوند، را از نظرتان می‌گذرانیم.

 

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 218 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (0)
محبوب
هر انسانی به طور طبیعی از اینکه مورد محبت، علاقه و احترام دیگران قرار گیرد، استقبال نموده و در این راه گاهی از راهها و روش های نامطلوب استفاده می کند. در این مقاله اصلی ترین راههای رسیدن به مقام مذکور را مورد تاکید و توجه قرار می دهیم
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 251 دوشنبه 1391/01/28 نظرات (0)
امام موسی صدر
سرنوشت امام موسی صدر از جمله مسایلی است که پس از سقوط رژیم قذافی در لیبی به طور گسترده ای مورد توجه کانون های خبری قرار گرفت. اخیرا نیز برخی اخبار در مورد پیدا شدن جسد وی مطرح شده است. تناقضات موجود در این مورد می‌طلبد که شیعیان جهان برای روشن شدن این موضوع تلاش‌های مضاعفی را صورت دهند.
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 221 یکشنبه 1391/01/27 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: برنامه هسته‌ای ایران ابرقدرت‌های جهان را دستپاچه کرده است
خبرگزاری فارس: یک اندیشکده آمریکایی به واشنگتن توصیه می‌کند که دولت اوباما برای حل برنامه هسته‌ای ایران گزینه‌های متعددی پیش رو دارد، اما پیش از انجام هر کاری لازم است به یک سری سؤالات کلیدی در این زمینه پاسخ دهد.
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 255 یکشنبه 1391/01/27 نظرات (0)

نکشیدن سیگار

گرایش جوانان و نوجوانان به استعمال دخانیات، به یکی از مشکلات جدی جامعه امروز ما تبدیل شده است، تنها حرف مسلم این است که ما به عنوان والدین باید نسبت به این مسئله حساس باشیم و درست عمل کنیم.


مجتبی برزگر عبادی بازدید : 262 شنبه 1391/01/26 نظرات (0)
نفس

خواسته های نفس و چگونگی تعامل با آنها از موضوعات مهم تربیتی است که نظرات گوناگون و بعضا متضادی درباره آن ارائه شده است. برخی میدان دادن به نفس را توصیه می کنند و برخی دیگر با تعبیر کشتن، مبارزه با خواسته های نفس را بر گزیده اند.

در اسلام نه سخن از افراط است و نه تفریط. دستوری که اسلام می دهد تربیت نفس است؛ تربیتی که دستور و روش کار آن را عقل و نقل (آیات و روایات) بیان می کند.

در این راستا امیرالمؤمنین علیه السلام به عنوان امام و بیان کننده آموزه های وحیانی راهکارهایی بیان کرده اند که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می کنیم.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 324 شنبه 1391/01/26 نظرات (0)

سپر موشکی

آمریکا در ادامه سیاست‌ها خصمانه‌اش علیه ایران، این بار قصد دارد سامانه دفاع ضد موشکی در کشورهای حاشیه خلیج فارس نصب کند. بهانه این اقدام به ظاهر ایران می‌باشد اما در واقع آمریکا برای فرار از تنش‌ با روسیه و چین و در راستای طرح ضربه سریع جهانی به این کار اقدام کرده است.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 237 شنبه 1391/01/26 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: ایران در دور اول مذاکرات خواستار اعتمادسازی طرف‌های غربی شده است
خبرگزاری فارس: هیئت ایرانی در نوبت اول مذاکرات امروز خواستار اعتمادسازی طرف‌های غربی شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به استانبول، هیئت ایرانی در نوبت اول مذاکرات امروز خواستار اعتمادسازی طرف‌های غربی شده است.

مایکل مان سخنگوی کاترین اشتون پس از پایان نوبت اول مذاکرات 1+5 با ایران در جمع خبرنگاران با مثبت ارزیابی کردن دور اول مذاکرات اعلام کرد: جلیلی و اشتون نسبت به ادامه مذاکرات امیدوار هستند.

وی در خصوص مرحله دوم مذاکرات که اعلام شده در بغداد خواهد بود، گفت: برگزاری مرحله دوم مذاکرات در بغداد منوط به نتیجه مذاکرات امروز است.

مان با اشاره به فضای مثبت مذاکرات، میل به موفقیت مذاکرات را قابل مشاهده خواند.

سخنگوی اشتون در پاسخ به این سؤال که آیا پیشنهادات جدیدی در مذاکرات نوبت اول از سوی هر دو طرف ارائه شده است، گفت: من اجازه ندارم وارد جزئیات شوم، باید صبر داشته باشیم. فقط می‌گویم که این مذاکرات سازنده بوده است.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 260 جمعه 1391/01/25 نظرات (0)
هنر دوران اسلامى
اسلام دین جهان‌گستر قرن‌هاى هفتم و هشتم میلادى ایران، بین‌النهرین، مصر، شمال آفریقا، اسپانیا، سوریه، هندوستان، چین و برخى دیگر از نواحى خاور دور را تسخیر نمود و به زیر حکومت وحدت‌بخش خود در آورد.
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 238 جمعه 1391/01/25 نظرات (0)

آرزوی شهید گلستانی در جبهه

به خط مقدم رفته بودند . در مقر فرماندهی در حال بررسی چگونگی انجام عملیات بودند که در میان دو کوه در منطقه حاج عمران قرار داشت . در ساعت 25/1 دقیقه نیمه شب چادر فرماندهی مورد اصابت گلوله توپ عراقی قرار گرفت و بر اثر انفجار همه افراد حاضر در چادر مجروح شدند . بلافاصله بعد از انفجار اول...

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 238 پنجشنبه 1391/01/24 نظرات (0)

زندگینامه عطار نیشابوری

فريدالدين ابو حامد محمد بن ابوبكر ابراهيم بن اسحاق عطار نيشابوري، يكي از شعرا و عارفان نام آور ايران در اواخر قرن ششم و اويل قرن هفتم هجري قمري است. بنا بر آنچه كه تاريخ نويسان گفته اند بعضي از آنها سال ولادت او را 513 و بعضي سال ولادتش را 537 هجري.ق، مي دانند. او در قريه كدكن يا شادياخ كه در آن زمان از توابع شهر نيشابور بوده به دنيا آمد. از دوران كودكي او اطلاعي در دست نيست جز اينكه پدرش در شهر شادياخ به شغل عطاري كه همان دارو فروشي بود مشغول بوده كه بسيار هم در اين كار ماهر بود و بعد از وفات پدر، فريدالدين كار پدر را ادامه مي دهد و به شغل عطاري مشغول مي شود. او در اين هنگام نيز طبابت مي كرده و اطلاعي در دست نمي باشد كه نزد چه كسي طبابت را فرا گرفته، او به شغل عطاري و طبابت مشغول بوده تا زماني كه آن انقلاب روحي در وي به وجود آمد و در اين مورد داستانهاي مختلفي بيان شده كه معروفترين آن اين است كه:

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 221 پنجشنبه 1391/01/24 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: مخالفت سیاستمداران آلمانی با توزیع رایگان قرآن در این کشور
خبرگزاری فارس: برخی سیاستمداران آلمانی روز گذشته نسبت به گزارشی مبنی بر اهدای 25 میلیون نسخه قرآن کریم که به زبان آلمانی ترجمه شده اند،برای آلمانی ها واکنش نشان دادند و با بدترین لحن با آن مخالفت کردند.
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 248 پنجشنبه 1391/01/24 نظرات (0)

سخت ترین آیه قرآن

بسیار اتفاق افتاده است که در زندگی برای رسیدن به هدفی برنامه ریزی می کنیم و پیش می رویم اما موانع راه ، انگیزه و ایمان ما را نسبت به هدف ضعیف می کند و دلسرد می شویم و قید همه آرزوها و اهدافمان را می زنیم .


مجتبی برزگر عبادی بازدید : 229 پنجشنبه 1391/01/24 نظرات (0)

مصر؛ برداشتن گامی دیگر به سوی اسلامی شدن

در حالی روز مهلت نام‌نویسی جهت نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری مصر پس از گذشت یک ماه توسط کمیته عالی انتخابات ریاست جمهوری این کشور پایان یافته اعلام شد که با اتفاقات غیر منتظره‌ای از جمله شرکت اخوان المسلمون در این انتخابات و نام‌نویسی "عمر سلیمان"، فردی که باید او را دست راست "حسنی مبارک"، رئیس جمهور مخلوع مصر به شمار آورد، همراه بود.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 224 پنجشنبه 1391/01/24 نظرات (0)

امام ره

امــــام خمینی (ره) به آیت الله شاه آبادی بسیار علاقه داشتند تا آنجا که هرگاه از ایشان نامی به میان می آوردند ، می فرمود: روحی له الفداء «جانم فدای او باد» این مطلب در کتابهای امام بخصوص در کتابهای عرفانی ایشان کاملاً مشهود است.


مجتبی برزگر عبادی بازدید : 248 پنجشنبه 1391/01/24 نظرات (0)
طلاق

یکی از عوامل مؤثر بر رابطه همسران، رابطه آنها با خانواده‌های طرف مقابل است. مشکلات در این رابطه ممکن است به اختلاف میان زن و شوهر منجر شود و در ایران، با توجه به روابط خانوادگی نزدیک‌تر، این تاثیرات شدیدتر است.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 216 پنجشنبه 1391/01/24 نظرات (0)

غیبت

غیبت آن است كه چیزی درباره كسی گفته شود كه اگر به گوش وی برسد، خوشش نیاید، خواه آن گفته راجع به نقص و كاستی در بدن یا دراخلاق (خلق خوی) یا در گفتارها و یا در رفتارهای مربوط به دین یا دنیای او باشد، بلكه حتی اگر مربوط به كاستی‌هایی درلباس یا خانه یا مركب وی باشد.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 213 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

شيوه جديد دزدي موبايل: يه موتور سوار كه جعبه غذا پشتشه خيلي ملتمسانه مياد كنارتون و

مي‌گه ممكنه به اين شماره كه روي جعبه نوشته زنگ بزنين بگين من آدرس رو پيدا نكردم، نمي‌تونم غذا رو

برسونم موبايلم همراهم نيست، خب شما هم پيش خودتون مي‌گين فقط يه زنگه ديگه، موبايلمم هم كه

پيش خودمه بعد كه زنگ مي‌زنين يه خانوم از اونايي كه خيلي تند حرف مي‌زنن مي‌گه يعني چي كه

پيدا نكرده اگه ممكنه يه دقيقه گوش‌رو بدين بهش تا من آدرس رو دوباره باهاش چك كنم بعد هم هي

حرفشو تكرار مي‌كنه و تند و تند حرف مي‌زنه، خب معلومه ديگه موتور سوارم به محض اين كه

گوشي‌تونو بگيره فرار مي‌كنه. فــــــــــوری به اشتراک بگذاریددقت كنيد كه اگر درحين رانندگي در شب

مورد اصابت تخم مرغ به شيشه جلو قرار گرفتيد از زدن برف پاك كن و پاشيدن آب به شيشه

بپرهيزيد!!زيرا تخم مرغ با آب مخلوط شده و بصورت يك مخلوط شيري مي گردد كه تا 92.5 درصد ديد

شما رااز بين مي برد سپس شما مجبور به توقف در كنار جاده ميشويد و در اين موقع تبديل به يك

قرباني براي دزدان خواهيد شد اين يك تكنيك جديد مورد استفاده توسط دزدان است اخيرا سه مورد از

اين گونه سرقت در جاده هاي اطراف تهران گزارش شده است. لطفاً قضيه را جديگرفته و موضوع را براي

تمامي دوستان حتي كساني كه رانندگي نمي كنند نيز بفرستيد

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
باسلام.کپی مطالب باذکرمنبع مشکلی ندارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اگر قرار باشد باکسی تنها زندگی کنید،کدام مورد را انتخاب میکنید؟
    ذکر ایام هفته
    پخش زنده اماکن متبرکه
    وای بر هتاکین

    نمایش رتبه

    آب و هوا


    اوقات شرعی
    ساعت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 262
  • بازدید ماه : 937
  • بازدید سال : 16,795
  • بازدید کلی : 188,004
  • کدهای اختصاصی
    پشتیبانی

    پلیر