loading...
گروه فرهنگی،هنری،تفریحی پایگاه سیدالشهداء آراسنج
لحظه شمار غیبت

آخرین ارسال های انجمن
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 344 جمعه 1391/02/08 نظرات (0)
انورکسیا
دخترکانی لاغر با صورت‌هایی که دیگر نشانی از تازگی و طراوت یک دختر جوان در آن‌ها نیست، دخترانی که از شدت لاغری به انواع بیماری‌ها و ضعف‌های جسمی مبتلا شده‌اند اما باز هم وقتی می‌خواهند چیزی بخورند به مقدار کالری موجود در آن فکر می‌کنند. شاید شما هم دور برتان از این آدم‌ها باشد. شاید شما هم از اینکه آن‌ها با وجود لاغری مفرط باز هم از خوردن ابا دارند تعجب کرده باشید.
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 250 شنبه 1391/02/02 نظرات (0)
روبان‌های رنگی هشداردهنده بیماری‌ها
روبان‌های رنگی بیماری ها را تحت عنوان روبان های هشداردهنده یا یادآوری‌کننده می نامند، زیرا ما با دیدن آنها یاد یک بیماری خاص می افتیم. رایج‌ترین کاربرد این روبان‌های رنگی «آگاهی دادن درباره سلامت» است.
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 209 شنبه 1391/02/02 نظرات (0)

روزی

منظور از رزق و روزى تمام مواهب الهى است که انسان در زندگى به آن نیاز دارد و معمولاً بر مواهب مادى از قبیل مال و املاک گوناگون اطلاق مى شود، هرچند درباره امور معنوى نیز به کار مى رود .

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 218 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (0)
محبوب
هر انسانی به طور طبیعی از اینکه مورد محبت، علاقه و احترام دیگران قرار گیرد، استقبال نموده و در این راه گاهی از راهها و روش های نامطلوب استفاده می کند. در این مقاله اصلی ترین راههای رسیدن به مقام مذکور را مورد تاکید و توجه قرار می دهیم
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 255 یکشنبه 1391/01/27 نظرات (0)

نکشیدن سیگار

گرایش جوانان و نوجوانان به استعمال دخانیات، به یکی از مشکلات جدی جامعه امروز ما تبدیل شده است، تنها حرف مسلم این است که ما به عنوان والدین باید نسبت به این مسئله حساس باشیم و درست عمل کنیم.


مجتبی برزگر عبادی بازدید : 219 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)
تاثیر کامپیوتر بر سلامت چشم ها

مشکلات چشمی ناشی از استفاده از کامپیوتر را سندرم بینایی ناشی از کامپیوتر (CVS) می نامند. 

خیره شدن به مانیتور کامپیوتر برای ساعت ها، بخشی از روز کاری در دنیای مدرن شده است و به ناچار، این خیره شدن می تواند فشار زیادی بر چشمان شما وارد کند.

 

مشکلات چشمی ناشی از استفاده از کامپیوتر را سندرم بینایی ناشی از کامپیوتر (CVS) می نامند.  CVS  یک مشکل چشمی خاص نمی باشد، بلکه این واژه شامل طیف وسیعی از خستگی های چشم و درد چشم تجربه شده توسط کاربران کامپیوتر است.

 

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 211 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)
نعناع
نعنا، این گیاه خوش عطر و خوش طعم سرشار از آهن، ضدسرطان، دوستدار قلب، ضد درد و غیره است.

فرقی نمی‌کند که نعنا تازه یا خشک باشد، این سبزی معطر معجزه می‌کند. در این مطلب قصد داریم شما را با خواص نعنا و روش استفاده از آن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

 

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 301 شنبه 1391/01/19 نظرات (0)

خود بینی

نگاه اسلام نسبت به خطاها، بی اعتنایی‌ها و بی احترامی‌هایی که دیگران در ارتباط با ما دارند چیست؟ آیا باید امر به معروف و نهی از منکر کرد؟ آیا بگذاریم و بگذریم؟ سکوت و بی اعتنایی کنیم؟ قطع رابطه کنیم؟ نادیده بگیریم و به روابط خود ادامه بدهیم؟

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 206 سه شنبه 1391/01/15 نظرات (0)
آبا از خواص درمانی زیتون اطلاع دارید؟
یك متخصص تغذیه با اشاره به خواص تغذیه‌ای زیتون،گفت: مصرف مداوم زیتون سبب افزایش سیستم ایمنی بدن و کاهش روند پیری و همچنین استحکام مو و استخوان‌ها می شود. 
دکتر حبیب‌الهی،متخصص تغذیه، گفت:مهم‌ترین بخش زیتون چربی‌های موجود در آن است و این چربی علاوه بر هسته که در روغن صنعتی کاربرد دارد در میوه زیتون نیز وجود دارد. 
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 212 یکشنبه 1391/01/13 نظرات (0)

زکام بهاره یا تب یونجه یا آلرژی فصلی در بهار یا رینیت آلرژیک، مجموعه ای از علائمی است که بیشتر آنها در چشم و بینی، زمانی که مواد حساسیت زا را تنفس می کنید به وجود می آید. این مواد حساسیت زا مثل گردوغبار، شوره سر، سم جشرات و یا گرده گیاهان می باشد.


مجتبی برزگر عبادی بازدید : 271 جمعه 1391/01/11 نظرات (0)

می دانیم که درد جسمانی علامت و نشانه ایجاد مشکل و ناهنجاری در بدن است ضمن اینکه عوامل مختلفی باعث درد و ناراحتی جسمانی می‌شوند. به طوری که بعضی از این عوامل موقتی و برخی نیز طولانی‌مدت و نیازمند دارو و درمان هستند.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 254 چهارشنبه 1391/01/09 نظرات (0)

آبله مرغان ، بیماری شایع در فصل بهار | www.Marmooz.com

کمتر کسی است که با دیدن یک صورت پر از دانه‌های آبدار و ملتهب به یاد آبله مرغان نیفتد و دلهره سرایت بیماری را نداشته باشد، درواقع اگرچه آبله مرغان یک بیماری خفیف و خود به خود بهبود شونده است، اما آنقدر آزاردهنده هست که از ابتلا به آن هراس داشته باشیم.

تقریبا همه افراد در طول دوران زندگی این بیماری را تجربه می‌کنند و حتی درصد قابل توجهی از کسانی که تصور می‌کنند در کودکی به این بیماری مبتلا نشده‌اند، قبلا این بیماری را تجربه کرده‌اند. اما به دلیل خفیف و بی‌سر و صدا بودن آن در دوران کودکی از ابتلای به آبله مرغان بی‌اطلاعند. علائم اصلی آبله مرغان تاول‌ها و جوش‌هایی است که سر تا سر به خصوص صورت را می‌پوشاند، در این میان افرادی که این بیماری را تجربه کرده‌اند حتما نگرانی از باقی ماندن دائمی این تاول‌ها و جوش‌ها را نیز تجربه کرده‌اند.  به خصوص آن که این تاول‌ها آنقدر خارش دارند که دست نزدن به آنها دشوار است.

درباره ما
Profile Pic
باسلام.کپی مطالب باذکرمنبع مشکلی ندارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اگر قرار باشد باکسی تنها زندگی کنید،کدام مورد را انتخاب میکنید؟
    ذکر ایام هفته
    پخش زنده اماکن متبرکه
    وای بر هتاکین

    نمایش رتبه

    آب و هوا


    اوقات شرعی
    ساعت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 235
  • بازدید ماه : 910
  • بازدید سال : 16,768
  • بازدید کلی : 187,977
  • کدهای اختصاصی
    پشتیبانی

    پلیر