loading...
گروه فرهنگی،هنری،تفریحی پایگاه سیدالشهداء آراسنج
لحظه شمار غیبت

آخرین ارسال های انجمن
محمدمحمدخانی بازدید : 459 چهارشنبه 1390/12/17 نظرات (1)

واقعا حسادت میکنم وقتی میبینم در خیابانهای تهران خانمهای محجبه بیهیچ مشکل و با افتخار رفت و آمد میکنند ولی من در کشور خودم چنین آزادی را ندارم.

به گزارش مشرق،وقتی میبینیم که ایشان با جدیت و قوت قلب از پیشروی اسلام و فراگیر شدن آن در تمام جهان سخن میگویند، انگار یک مرهم بر زخمهای زندگی اجتماعی ما در کوزوو گذاشته میشود. -در حالی که اشکهایش جاری میشود-، من واقعا باورم نمیشود که فردا میتوانم ایشان را از نزدیک ببینم و با ایشان صحبت کنم و صحبتهایشان را بشنوم.

اینها سخنان یک بسیجی ایرانی نیست بلکه دختری از قلب اروپا این جملات را برزبان میآورد .او که از سخنان رهبر انقلاب به وجد آمده و اشک ازگوشه چشمانش جاریست میگوید: "من از مردم ایران میخواهم که به فریاد ساکنین تنها کشور مسلمان اروپا برسند. ما در کوزوو واقعا تحت فشار هستیم. اجازه زندگی بر طبق سبک زندگی اسلامی به ما داده نمیشود و عبادات ما تنها به داخل خانه و مساجد کم تعدادمان محدود شده است. واقعا حسادت میکنم وقتی میبینم در خیابانهای تهران خانمهای محجبه بیهیچ مشکل و با افتخار رفت و آمد میکنند ولی من در کشور خودم چنین آزادی را ندارم

این دختر جوان همچنین به سانسور خبری گسترده در زمینه اسلامخواهی مردم اشاره کرد و گفت: «متأسفانه اسرائیل در اروپا به شدت نفوذ دارد و مانع از پخش اخبار ماهیت جنبش بیداری اسلامی میشود. اروپاییها تقریبا تصور درستی از اساس این جنبشها ندارند و به تبع تبلیغات رسانهها، این انقلابها را هم چیزی مانند همه جنبشهای اعتراضی در سراسر جهان میدانند. آنها اصلا خبر ندارند که مسلمانانی که در سال گذشته این حرکت را شروع کردند، میخواهند با الگوبرداری از نظام ایران، یک ساختار حکومتی پیشرفته و مبتنی بر رأی آزاد مردم بر اساس احکام و قوانین اسلامی در کشورهای خود ایجاد کنند. در اروپا حتی اخبار مربوط به پیروزی اسلامگرایان در انتخابات پارلمانی مصر هم به شدت سانسور شد

وی در پایان هم از قصد خود برای ادامه تحصیل در ایران و حوزه علمیه قم در آیندهای نزدیک خبر داد و بیان داشت: «چهره آقای خامنهای، صدای آقای خامنهای، صحبتهای شورانگیز آقای خامنهای و در یک کلام شخصیت آقای خامنه ای تنها امید ما برای ادامه دادن به زندگی در این شرایط سخت است. وقتی میبینیم که ایشان با جدیت و قوت قلب از پیشروی اسلام و فراگیر شدن آن در تمام جهان سخن میگویند، انگار یک مرهم بر زخمهای زندگی اجتماعی ما در کوزوو گذاشته میشود. -در حالی که اشکهایش جاری میشود-، من واقعا باورم نمیشود که فردا میتوانم ایشان را از نزدیک ببینم و با ایشان صحبت کنم و صحبتهایشان را بشنوم

منبع: وبگردی۲۰:۳۰
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام.کپی مطالب باذکرمنبع مشکلی ندارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اگر قرار باشد باکسی تنها زندگی کنید،کدام مورد را انتخاب میکنید؟
    ذکر ایام هفته
    پخش زنده اماکن متبرکه
    وای بر هتاکین

    نمایش رتبه

    آب و هوا


    اوقات شرعی
    ساعت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 171
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,138
  • بازدید ماه : 2,839
  • بازدید سال : 18,697
  • بازدید کلی : 189,906
  • کدهای اختصاصی
    پشتیبانی

    پلیر