loading...
گروه فرهنگی،هنری،تفریحی پایگاه سیدالشهداء آراسنج
لحظه شمار غیبت

آخرین ارسال های انجمن

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 253 سه شنبه 1391/01/22 نظرات (0)

فناوری نانو و تلفن همراه

این بلا ممکن است سر هر کسی بیاید. چنانچه گوشی شما در آب سقوط کرد یا اینکه در هر جای خیس یا مرطوب دیگری افتاد یا حتی اگر یک دوش حسابی هم گرفت برای شروع عملیات نجات آن قبل از هر چیز، در ابتدا باطری آن را خارج کنید.

سپس آن را به آرامی با یک حوله خشک کنید. مرحله بعد این است که گوشی را درون یک ظرف پر از برنج خام و خشک قرار دهید. برنج یکی از بهترین جذب کننده‏های رطوبت است.

کافی است گوشی شما یکی دو روز درون برنج‌ها مدفون باشد تا تمام رطوبت آن خارج شود. جالب است بدانید پس از اینکه گوشی شما طی زمان ذکر شده در داخل ظرف برنج استراحت کرد، پس از رطوبت زدایی کامل مثل روز اول کار می‌کند و بدون هیچ مشکلی قابل استفاده می‌گردد. البته شاید این راهکار کمی عجیب به نظر برسد ولی کاملاً کاربردی و قابل انجام است.

ابراهیم ترکمند بازدید : 366 سه شنبه 1391/01/22 نظرات (0)

به گزارش بي باک به نقل از گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس، رسانه‌های خارجی روز گذشته در حالی از اعزام یکی از قدیمی‌ترین ناوهای هواپیمابر امریکا به نام "اینترپرایز" به خلیج فارس خبر دادند که این اقدام یعنی اعزام ناوهای هواپیمابر به منطقه، به امری روزمره و همیشگی از سوی امریکایی ها تبدیل شده است.

بنا بر آنچه رسانه‌ها منتشر کردند...

ابراهیم ترکمند بازدید : 398 سه شنبه 1391/01/22 نظرات (0)
مادر شهید مصطفی احمدی‌روشن خطاب به دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از شما می‌خواهم هیچ‌وقت آقا را تنها نگذارید، همیشه پیرو خط رهبر باشید و با تلاش در راه سربلندی کشور بکوشید.


به گزارش فارس از اراک، صدیقه سالاری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز ملی فناوری هسته‌ای و در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت:...
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 297 سه شنبه 1391/01/22 نظرات (0)

اردوغان

نخست وزیر ترکیه که از چندی پیش به عنوان یکی از نزدیک‌ترین یاران ایران به صحنه وارد شده بود، پس از برگزاری اجلاس به اصطلاح دوستان سوریه به گونه‌ای دیگر وارد صحنه شده است و با اظهاراتی خلاف واقع آب در آسیاب دشمنانی می ریزد که خواهان توسعه روابط ایران و همسایه مسلمانش نیستند و تنها به دنبال منتشنج کردن فضا می‌باشند.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 235 دوشنبه 1391/01/21 نظرات (0)

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته داوران فدراسیون فوتبال، در پی اتفاقات اخیرداوری اطلاعیه‌ای صادر کرد.

 متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

از آنجا که قوانین و مقررات بازی فوتبال وظایف و مسئولیت‌های هر یک از آحاد فوتبال را مشخص کرده و بر تفکیک وظایف آنان تاکید کرده است و هر فرد شاغل در فوتبال موظف است فقط به وظیفه خود عمل کرده و از دخالت در وظایف سایر کارگزاران و مسئولین فوتبال خودداری کند.

علی‌رغم این، متاسفانه دربازی داماش و ملوان انزلی از هفته بیست وششم لیگ برتر که به قضاوت آقای محسن قهرمانی برگزار شد مشاهده شد که داور بازی فراتر از وظایف قانونی‌اش وارد حوزه مسایل انضباطی شده و در حالی که خطای انجام شده را به خوبی مشاهده می‌کند اعلام می‌دارد تا تماشاگران فحاشی می‌کنند خطا نمی‌گیرم و این در حالی است که قانونگذار رسیدگی به فحاشی و اهانت را از مصادیق وظایف کمیته انضباطی می‌داند.

کمیته داوران و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبل معتقد است حتی اگر کمیته انضباطی در پاره‌ای از تصمیم گیری‌ها سرعت عمل لازم را به خرج نداده است و یا رای صادره خفیف بوده است، اما داوران حق ندارند که خود را به جای ارکان قضایی فدراسیون فوتبال گذاشته و راسا به تنبیه متخلفان بپردازند، از این رو کمیته داوران ضمن تذکر لازم به کلیه داوران برای رعایت قوانین و مقررات، بدینوسیله آقای محسن قهرمانی داور بازی داماش و ملوان را به مدت دو ماه و تا پایان لیگ برتر از قضاوت در کلیه مسابقات فوتبال داخلی محروم می‌کند.

شایان ذکر است کمیته داوران و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال پس از رویت گزارش ناظر داوری و همچنین بازبینی فیلم مسابقات هفته 29 لیگ برتر با گروه داوری بازی‌هایی که اشتباهات تاثیرگذاری در قضاوتشان بوده است طبق روال جاری و آیین نامه کمیته داوران برخورد لازم انضباطی را به عمل خواهد آورد.

حسین عسگری، رضا غیاثی، فریدون اصفهانیان و اسماعیل صفیری

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 234 دوشنبه 1391/01/21 نظرات (0)
ژنتیک
تحقیقات نشان داده است افرادی که در مراسم های مذهبی شرکت می کنند، زندگی طولانی تری دارند.
با توجه به شروع هفته سلامت (18 تا 24 فروردین) و شعار آن که زندگی سالم، طول عمر بیشتر است، این مقاله را برای شما تهیه کرده ایم.
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 193 دوشنبه 1391/01/21 نظرات (0)
زرتشت
از آنچه گذشت روشن شد که تار و پود دین زرتشت، مانند مسیحیت و یهودیت با تفکر هزاره گرایی تنیده شده که از آن به فرشو کرتی یاد می کنند. زرتشت نیز با بررسی اوضاع و احوال جهان در پایان تاریخ زمزمه هایی را بر زبان جاری می سازد که گویای آغاز دوباره عصر عسرت و سختیهای بشر است. وی در پیشگوئیهای آخرالزمانی خویش به شرایط و اوضاع طبیعی جهان در آخرالزمان التفاتی ویژه داشته و پیامدهای آن را مستقیما متوجه انسان و به واسطه رفتارهای جاهلانه انسان می داند. رفتارهایی که  گویای توسعه آسیب های اخلاقی  انسان آخرالزمانی بوده و ارزشهای انسانی را در قلمرو فضیلتهای فراموش شده و از یاد رفته وی قرار می دهد. در این گفتار بر آنیم تا نیم نگاهی هر چند کوتاه به آسیب شناسی آخرالزمانی دیانت زرتشتی انداخته و مولفه های اصلی دیدگاه زرتشتی را در این مساله مورد بررسی و ارزیابی قرا دهیم.
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 229 دوشنبه 1391/01/21 نظرات (0)
پروانه
هر یک از ما تعریف خاصی از زندگی داریم و به گونه خاصی زندگی می کنیم. آن چه مشخص است اینکه تمامی افرادی که بر روی این کره خاکی راه می روند، به نوعی مشغول به زندگی کردن هستند، اما آنچه مهم است اینکه بدانیم به راستی زندگی واقعی چیست و چگونه زیستنی می تواند خوب و با ارزش باشد؟

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
باسلام.کپی مطالب باذکرمنبع مشکلی ندارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اگر قرار باشد باکسی تنها زندگی کنید،کدام مورد را انتخاب میکنید؟
    ذکر ایام هفته
    پخش زنده اماکن متبرکه
    وای بر هتاکین

    نمایش رتبه

    آب و هوا


    اوقات شرعی
    ساعت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 879
  • بازدید سال : 16,737
  • بازدید کلی : 187,946
  • کدهای اختصاصی
    پشتیبانی

    پلیر