loading...
گروه فرهنگی،هنری،تفریحی پایگاه سیدالشهداء آراسنج
لحظه شمار غیبت

آخرین ارسال های انجمن
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 246 دوشنبه 1390/12/22 نظرات (0)

خورشید، بزرگ ترین مؤذن صبح است و شهید، والاترین مکبر آزادگی؛ و کدام تکبیر، رساتر و فراگیرتر از شهادتینی که در بی تعلق ترین ثانیه های زندگی، بر زبان شهید جاری می شود؟!

آری! رهایی، محصول دل سپردگی مردان جهاد، به عالمی فراتر از خاک است؛ محصولی که توازن عقل های زمین را درهم می شکند. پس سلام بر شهدا که ایستاده می میرند.

محمدمحمدخانی بازدید : 285 جمعه 1390/12/19 نظرات (0)
به گزارش باشگاه خبرنگاران ،اين هواپيماي مسافربري که از دوحه قطر عازم استانبول ترکيه بود هنگامي که بر فراز مرزهاي هوايي جمهوري اسلامي ايران قرار داشت به علت اتمام سوخت در تماس با برج مراقبت فرودگاه مهر آباد درخواست فرود اضطراري کرد. 

مسئولين برج مراقبت فرودگاه مهرآباد در استعلام هاي صورت گرفته متوجه مي شوند که اين هواپيما در اجاره شرکت ماهان است اما به دليل اينکه نام آمريکا را بر بدنه خود داشته است به آن اجازه فرود نمي دهند. 

اين هواپيماي آمريکايي سپس به سمت فرودگاه امام خميني (ره) تغيير مسير مي دهد و علت فرود اضطراري را تمام شدن سوخت اعلام مي کند و مسئولان برج مراقبت فرودگاه امام خميني (ره) اجازه فرود را صادر کردند.

پس از فرود اضطراري اين هواپيما در ساعت ۲۰:۰۵ به وقت تهران ، در حالي که مسافران داخل هواپيما حضور داشتند سوخت گيري صورت گرفت تا هواپيماي آمريکايي پس از مدتي فرودگاه امام را اين بار به مقصد شارجه ترک گويد.

شایعه یا واقعیت ؟!
در پی خبر فرود هواپیمای آمریکایی در فرودگاه امام  ؛ساعاتی پیش محمود رسولی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس، ضمن تکذیب فرود و سوخت‌گیری هواپیمای آمریکایی در فرودگاه امام "ره‌"، اظهار داشت: بحث فرود هواپیمای آمریکایی در فرودگاه امام «ره» و سوخت‌گیری آن از اساس شایعه و کذب است.
وی ادامه داد: هواپیمای مزبور یک هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان است که با مجوز سازمان هواپیمایی کشور خریداری و برای الحاق به ناوگان هواپیمایی کشور و انجام مراحل نقل و انتقالات اسناد در فرودگاه امام «ره» فرود آمده است. 

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور ضمن تأکید بر اینکه هواپیمای مورد بحث حدود ساعت ۱۶:۳۰ روز گذشته از یکی از شهرهای ترکیه عازم ایران و در فرودگاه بین‌المللی امام «ره» فرود آمده است، گفت: حالا اینکه شایعه دور از ذهن آمریکایی بودن این هواپیما از کجا و چرا شکل گرفته است بحثی است که جای تأمل دارد. 

وی خاطرنشان کرد: خبر صحیح اینکه شرکت هواپیمایی ماهان مطابق مجوز سازمان هواپیمایی کشور و قراداد‌های فی‌مابین با یکی از کشورها، هواپیمایی را خریداری و وارد کشور کرده است تا مراحل ثبت اسناد و انتقال مالکیت آن به ایران طی شود. 

وی با اشاره به اینکه بعد از انجام مراحل اداری این هواپیما نیز به چرخه ناوگان هوایی ایران خواهد پیوست، تصریح کرد: مطابق برآوردهای صورت گرفته حدود دو هفته زمان نیاز است که بروکراسی‌های اداری و ثبتی هواپیمای مزبور طی شده و آماده قرار گرفتن در مسیر پرواز شود.

محمدمحمدخانی بازدید : 260 پنجشنبه 1390/12/18 نظرات (0)

کیهان: ايران در صورتي كه مورد كوچكترين تعرضي واقع شود در همان دقايق اوليه 11 هزار موشك را به سوي اسرائيل و منافع آمريكا در منطقه شليك مي كند.
سرلشكر زكريا حسين رئيس پيشين آكادمي عالي مصر ضمن بيان مطلب فوق به العالم گفت: در صورت هرگونه درگيري، منافع آمريكا در همه جاي خاورميانه در معرض تهديد و حمله خواهد بود.
وي اضافه كرد: آمريكا نيز به اين واقعيت باور دارد كه ايران عراق نيست و در صورت درگير شدن با ايران، تمام منافعش در منطقه در معرض تهديد و حمله قرار خواهد گرفت.
رئيس اسبق آكادمي عالي مصر خاطرنشان كرد: در نتيجه سياست بسيار موفقيت آميزي كه مسئولان و مردم ايران در پيش گرفتند و توانايي بسيار بالاي اين كشور در اداره نزاع با لجبازترين قدرت ها يعني آمريكا و رژيم اسرائيل، ايران توانست بحران را اداره و آن را در محورهايي مشخص و معين هدايت كند.
وي افزود: ايران از قدرت بازدارندگي نظامي بالايي برخوردار است كه از در اختيار داشتن موشك ها، ناوچه ها و ديگر امكانات و ورود به عرصه فن آوري هاي فضايي و همچنين برگزاري رزمايش هاي متوالي و موفقيت آميز ناشي مي شود. در آخرين رزمايشي كه ايران انجام داد سه موشك قاره پيما را با موفقيت آزمود.

محمدمحمدخانی بازدید : 252 پنجشنبه 1390/12/18 نظرات (0)

آب چاه یکی از روستاهای آستارا در جمهوری آذربایجان که قابلیت اشتعال نیز دارد از جمله دیدنی های این منطقه است که مردم محلی برای درمان برخی بیماری های خود از آن بهره می گیرند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از تلویزیون دولتی آذربایجان، سالیانه شمار زیادی برای دیدن این آب از نزدیک به این منطقه می روند زیرا آبی که از چاه یکی از خانه های این روستا بیرون می آید قابلیت سوختن دارد و مردم منطقه نیز بر این باورند که این آب خواص درمانی دارد.

در دهه سی میلادی، شماری از زمین شناسان گرجی برای کشف نفت به این منطقه می آیند ولی با بی نتیجه بودن این کار، زمین را به حال خود رها و منطقه را ترک می کنند ولی مدتی بعد آبی از چاهی که گرجی ها حفر کرده بودند بیرون می آید که در نوع خود شگفت انگیز است.

این آب که از هفتاد و هشت متری زیر سطح زمین بیرون می جوشد آشامیدنی نیست ولی مردم منطقه برای بیماری های پوستی خود از این آب استفاده می کنند. همچنین کفی که معمولا روی این آب وجود دارد قابلیت مشتعل شدن دارد و بعد از نزدیک شدن شعله آتش، شروع به سوختن می کند.

همچنین این آب بعد از دو ساعت در ظروف مختلف، تغییر رنگ می دهد و سرخ رنگ می شود که محققان علت این امر را وجود آهن زیاد در آن می دانند.

محمدمحمدخانی بازدید : 323 پنجشنبه 1390/12/18 نظرات (0)

یک دانشمند آمریکایی در تحقیقی به تاثیرات شگفت‏انگیز نماز بر بدن انسان پی برد

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ «رامشاندرن» در تحقیقی که در مورد وضعیت بدن انسان هنگام نمازخواندن، با مجموعه‏ای از پژوهشگران آمریکایی انجام داد، به فعالیت بیشتر مغز انسان و آرامش روحی هنگام نماز آگاه شد


در این تحقیق علمی، مشخص شدن این وضعیت پس از 50 ثانیه از آغاز نماز آشکار می‏شود.

در این تحقیق آمده است: میانگین ضربان قلب و احتمال لخته شدن خون به صورت مشترک در حین نماز بین20 الی 30 درصد کاهش می‏یابد و همچنین پوست بدن مقاومت بیشتری پیدا می‏کند


همچنین در عکس‏هایی که از مغز در هنگام نماز گرفته شده است، فعالیت مغز نمازگزار به صورت قابل توجهی در مقایسه با حالت‏های عادی افزایش پیدا می‏کند و نورون‏های عصبی به صورت نورانی در اشعه‏های دریافتی از مغز به نمایش در می‏آید


روزنامه "واشنگتن‏پست" در این رابطه نوشت: این تحقیقات علمی اسرار نهان مغز انسان را روشن می‏کند. روزنامه "ساینس" نیز در شماره گذشته خود با تقدیر از اینگونه تحقیقات بر رابطه قطعی دین و علم تاکید کرد

محمدمحمدخانی بازدید : 753 چهارشنبه 1390/12/17 نظرات (0)

خوردن دو یا سه عدد سیب در روز سطح کلسترول خون را پایین می آورد زیرا پوست سیب مملو از فیبر موسوم به پکتین است که رسوبهای کلسترول را از بین می برد.

پژوهشگران انستیتوی ملی علوم میوه در ژاپن در تحقیقات تازه خود دریافتند: خوردن 400 گرم (دو سیب) در روز به کاهش سطح کلسترول خون کمک می کند.

پژوهشگران در تحقیقات خود 14 فرد داوطلب را مورد بررسی قرار داده و هریک از آنها در روز دو عدد سیب برای مدت سه هفته مصرف کردند.

نتایج نشان داد که سطح کلسترول خون آنها تا 21 درصد پایین آمده است.

پروفسور رکبیچی تاناکا رئیس تیم تحقیقات گفت: سیب درصد ویتامین C در خون را به طور محسوسی بالا می برد.

برپایه این گزارش، پیشتر این باور وجود داشت که خوردن سیب به طور کلی منجر به بالارفتن میزان چربی می شود اما اکنون این باور بعد از این تحقیقات نسبتا تغییر کرده است.

سیب دارای آهن، آب، پروتئین، چربی، کلسیم، مس، فسفر و ید است که ید آن برای تقویت غدد مفید است. این میوه همچنین دارای ویتامین A ,B ,C ,B2 ,E و نیکوتیل است.

نمک طعام سیب از همه میوه ها کمتر است و برای مبتلایان به اوره مفید است. سیب سنگ کیسه صفرا و کلیه ها را حل می کند و برای بیماران کبدی نیز مفید است.

با استفاده از سیب می‌توان ناراحتی ‌های شایعی مانند خشکی پوست، ترک خوردگی پوست، رنگ پریدگی و بسیاری از بیماری‌های پوستی  طولانی و مزمن را از بین برد یا نشانه‌های آن‌ها را کاهش داد.

محمدمحمدخانی بازدید : 273 چهارشنبه 1390/12/17 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: حاج همت و سید حمید با موتور می‌رفتند و من هم پشت سرشان بودم؛ به حاج همت گفتم «حاجی! این جا را پُرگازتر برو!» در یک آن، گلوله شلیک شد و دودی غلیظ بین من و موتور حاج همت قرار گرفت.

خبرگزاری 

فارس: روزی که«همت» آسمانی شد+عکس

به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا»، در گرماگرم نبرد «خیبر» در جزیره مجنون، کار برای بچه‌های لشکر 27 محمد رسول‌الله (ص) گره می‌خورد و با خستگی و کمبود نیرو مواجه می‌شوند. حاج همت با موتورش به محل استقرار نیروهای لشکر 41 ثارالله می‌رود تا از حاج‌قاسم سلیمانی مدد بگیرد. حاج قاسم به شهید میرافضلی می‌گوید که یک گروهان از نیروهایش را ببرد سمت چپ جزیره مجنون جنوبی که حاج همت و بچه‌هایش مستقر بودند و به اصطلاح خط را تحویل بگیرد تا بچه‌های لشکر 27 خودشان را بازسازی کنند.

قرار بود «مهدی شفازند» از فرماندهان لشکر ثارالله ترک موتور حاج همت بنشیند و سید حمید هم با موتور دیگری پشت سر آنها برود اما تقدیر چنین رقم می‌خورد که شهید میرافضلی هم‌رکاب حاج همت حرکت کند و شفازند پشت سر آنها با موتوری دیگر براند. 

مهدی شفازند که شاهد نحوه به شهادت رسیدن شهید همت و شهید میرافضلی است، این گونه روایت می‌کند: سوار بر موتورهایمان، راه افتادیم. موتور حاج همت و میرافضلی که ترک حاج همت نشسته بود، از جلو می‌رفت و من هم پشت سرشان. فاصله‌مان چند متری بیشتر نبود. سنگر، پایین جاده بود و برای رفتن روی پد وسط، باید از پایین پد می‌رفتیم روی جاده. همین کار، باعث می‌شد دور و شتاب موتور کم بشود. البته این، کار هر روزمان بود. عراقی‌ها روی آن نقطه دید کامل داشتند. درست به موازات نقطه مرکزی پد، تانکی را مستقر کرده بودند و هر وقت ماشین یا موتوری پایین و بالا می‌شد و نور آفتاب به شیشه‌شان می‌خورد، تیر مستقیم‌اش را شلیک می‌کرد. ما موتورها را با گل‌مالی بدنه‌شان استتار کرده بودیم. با این حال عراقی‌ها باز ما را می‌دیدند. چراکه فاصله خیلی نزدیک بود.

موتور حاج همت کشید بالا تا برود روی پد. من هم پشت سرشان رفتم. حسی به من می‌گفت الآن گلوله شلیک می‌شود. رو به حاج همت گفتم «حاجی! این جا را پُرگازتر برو!» در یک آن، گلوله شلیک شد. دودی غلیظ آمد بین من و موتور حاج همت قرار گرفت.

صدای گلوله و انفجارش موجی را به طرفم آورد که باعث شد تا چند لحظه گیج و مبهوت بمانم. طوری که نفهمم اصلاً چه اتفاقی افتاده. گاز موتور را دوباره گرفتم و رسیدم روی پد وسط. از بین دود باروت آمدم بیرون. راه خودم را رفتم. انگار یادم رفته بود چه اتفاقی افتاده و با چه کسانی همسفر بوده‌ام. در یک لحظه، موتوری را دیدم که سمت چپ جاده افتاده بود. دو جنازه هم روی زمین افتاده بودند. به خودم گفتم «این‌ها کی شهید شده‌اند که من از صبح تا حالا آنها را ندیده‌ام؟»

به کلّی فراموش‌کار شده بودم. آرام از موتور پیاده شدم و آن را گذاشتم روی جک. رفتم به طرفشان. اولین نفر را که برگرداندم، دیدم تمام بدنش سالم است. فقط صورت ندارد. موج صورتش را بُرده بود. اصلاً شناخته نمی‌شد. در یک آن، همه چیز یادم آمد! عرق سردی روی پیشانی‌ام نشست. دویدم و رفتم سراغ دومی که او هم به رو افتاده بود. نمی‌توانستم باور کنم که او سید حمید است. از لباس ساده‌اش او را شناختم. یاد چهره‌شان افتادم. دیدم همت و سیدحمید، هر دو یک نقطه مشترک دارند و آن‌هم چشم‌های زیبایشان است. خدا همیشه گفته هر کی را دوست داشته باشد، بهترین چیزش را می‌گیرد و چه چیزی بهتر از چشم‌های آنها؟

بر اثر شلیک گلوله مستقیم تانک، حاج همت که نفر جلوی موتور بود سر و دستش رفته بود و شهید میرافضلی هم پیشانی و پهلویش. چشم راست سید حمید ترکش خورده بود و چشم چپش در زخم فرو خفته بود. انگشترش بر دست راست بود و هنگام شهادت یک پولیور قهوه‌ای بر تن داشت.

منبع: نبردهای جنوب اهواز

محمدمحمدخانی بازدید : 259 چهارشنبه 1390/12/17 نظرات (1)


این دوربین فوق کوچک برای تصویربرداری از درون بدن انسان طراحی شده است تا جای رشته‌های نوری فعلی در آندوسکوپی را بگیرد.

 این موضوع که به صورت عادی اندازه دقیق این دوربین را تعیین کنیم سخت است اما می‌توان اندازه آن را در این تصویر با مقایسه اندازه آن با سرنگ کناری متوجه شد.

البته احتمالا به این فکر نیستید که از سوزن سرنگ واقع در تصویر برای تزریق مواد بیهوش‌کننده به فیل استفاده می‌شود.اندازه تقریبی این دوربین که در موسسه فراون‌هافر آلمان طراحی و تولید شده است به نظر کمتر از یک میلیمتر مکعب و یا کوچکتر است اما با همین اندازه کوچک قادر به ارائه کیفیت تصاویر  ۶۲۵۰۰ پیکسل است که به اندازه کافی باکیفیت به نظر می‌رسد.

 توسعه‌دهندگان این دوربین در مرکز فراون‌هافر اعلام داشته‌اند که این دوربین به اندازه‌ای می‌تواند ارزان شود که بتوان آن را با عنوان یکبارمصرف عرضه کرد.

محمدمحمدخانی بازدید : 230 چهارشنبه 1390/12/17 نظرات (0)

رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز هرچه بیشتر مردم پای صندوقهای رأی بیایند برای کشور مهمتر است. هرچه با شور و نشاط و انگیزه بیشتری بیایند برای آینده کشور و آبروی کشور مفیدتر و بهتر است.

حضرت‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در هنگام رأی دادن برای نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه چه توصیه‌ای برای ملت ایران در انتخابات12 اسفند دارید، ضمن اشاره به نقش و تاثیر خبرنگاران در انتخابات، اظهار داشتند: توصیه من توصیه همیشگی‌ است. معتقدم این یک وظیفه برای ما هست، همچنان‌که یک حقی است متعلق به ما. ما باید از این حقمان استفاده کنیم و این وظیفه را انجام دهیم، همچنین معتقد هستم که این کار مثل نماز هر چه به اول وقت نزدیکتر باشد فضیلتش بیشتر است، نه اینکه بخواهم بگویم شرعاً مانند نماز است، بلکه بر حسب نگاه عقلایی اگر انسان اول روز جمعه این کار را انجام دهد فکرش آسوده است که وظیفه را انجام داده است و بعد به سراغ کارهای دیگرش می‌رود، برخلاف اینکه این کار را آخر وقت انجام دهد.

ایشان ادامه دادند: هم ممکن است پای صندوقها شلوغ شود و هم احتمال این وجود دارد که توفیق پیدا نکند و هم اینکه نگرانی و دغدغه وجود دارد بنابراین توصیه می‌کنم اول وقت برای رأی دادن در صندوقها حاضر شوند و به هر سی نفر رأی بدهند و نام سی نفر را در برگه‌های رأی بنویسند و مردم عزیزمان سعی کنند که این کار را با احساس یک حجتی بین خود و خدای متعال انجام دهند. انشالله قصدشان را خالص کنند.


ایشان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه اهمیت این دوره از انتخابات را نسبت به انتخابات قبل در چه می‌بینید، فرمودند: البته انتخابات همیشه برای کشور ما و نظام جمهوری اسلامی حائز اهمیت بوده است. همیشه نشانه یک حقیقتی در داخل کشور ماست و این هم برای دوستان و نیز برای دشمنان پیام‌هایی دارد، هر وقت این خصوصیت بیشتر بود اهمیت انتخابات بیشتر می‌شود و امروز از آن روزها است. اولاً سی‌وسه سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در انقلاب‌هایی که در دنیا وجود داشته است با گذشت زمان مردم خسته شده‌اند، دلزده‌شده‌اند و راه‌هایشان تغییر پیدا کرد ولی ملت ما در طول این زمان با یک عزم راسخ حرکت مستقیمی تا به امروز ادامه داده است، این حادثه بسیار مهمی است. بعد از سه دهه در سی‌وسه‌ سالگی نشان می‌دهند که باز همان خصوصیات اولیه را دارند وانگهی این روزها "اشتولوم" علیه ملت ایران زیاد است که می‌شنوید و می‌بینید، اینکه در خیلی از جاها شکست خورده‌اند و سیلی خورده‌اند دلشان می‌خواهد با هیاهویی خودشان را از تک و تا نیندازند.


ایشان با طرح این سؤال که این هیاهو را برای چه به کار می‌برند، گفتند: مسأله ایران یک مسأله برجسته است به همین دلیل درباره ایران مرتباً هیاهو می‌کنند. مسئله تحریم و حقوق بشر از اینگونه مسائل است که مرتباً تکرار می‌کنند، لذا چون جنجال‌ها زیاد است و تهدیدهای لفظی بر علیه ملت ایران زیاد است لذا ملت ایران در این دوره جایگاه حساس‌تری دارد، می‌تواند بهتر حرف بزند و این حرف زدن با عمل است، بهترین حرف‌زدنها، بهترین گفتن، همراه با عمل است لذا امروز هرچه بیشتر مردم پای صندوقهای رأی بیایند برای کشور مهمتر است. هرچه با شور و نشاط و انگیزه بیشتری بیایند برای آینده کشور و آبروی کشور مفیدتر و بهتر است. برای حفظ امنیت و مصونیت مفیدتر است. اهمیت این دوره اینها است


برای دریافت فیلم سخنرانی رهبردرپای صندوق رای اینجا کلیک کنید

محمدمحمدخانی بازدید : 456 چهارشنبه 1390/12/17 نظرات (1)

واقعا حسادت میکنم وقتی میبینم در خیابانهای تهران خانمهای محجبه بیهیچ مشکل و با افتخار رفت و آمد میکنند ولی من در کشور خودم چنین آزادی را ندارم.

به گزارش مشرق،وقتی میبینیم که ایشان با جدیت و قوت قلب از پیشروی اسلام و فراگیر شدن آن در تمام جهان سخن میگویند، انگار یک مرهم بر زخمهای زندگی اجتماعی ما در کوزوو گذاشته میشود. -در حالی که اشکهایش جاری میشود-، من واقعا باورم نمیشود که فردا میتوانم ایشان را از نزدیک ببینم و با ایشان صحبت کنم و صحبتهایشان را بشنوم.

اینها سخنان یک بسیجی ایرانی نیست بلکه دختری از قلب اروپا این جملات را برزبان میآورد .او که از سخنان رهبر انقلاب به وجد آمده و اشک ازگوشه چشمانش جاریست میگوید: "من از مردم ایران میخواهم که به فریاد ساکنین تنها کشور مسلمان اروپا برسند. ما در کوزوو واقعا تحت فشار هستیم. اجازه زندگی بر طبق سبک زندگی اسلامی به ما داده نمیشود و عبادات ما تنها به داخل خانه و مساجد کم تعدادمان محدود شده است. واقعا حسادت میکنم وقتی میبینم در خیابانهای تهران خانمهای محجبه بیهیچ مشکل و با افتخار رفت و آمد میکنند ولی من در کشور خودم چنین آزادی را ندارم

این دختر جوان همچنین به سانسور خبری گسترده در زمینه اسلامخواهی مردم اشاره کرد و گفت: «متأسفانه اسرائیل در اروپا به شدت نفوذ دارد و مانع از پخش اخبار ماهیت جنبش بیداری اسلامی میشود. اروپاییها تقریبا تصور درستی از اساس این جنبشها ندارند و به تبع تبلیغات رسانهها، این انقلابها را هم چیزی مانند همه جنبشهای اعتراضی در سراسر جهان میدانند. آنها اصلا خبر ندارند که مسلمانانی که در سال گذشته این حرکت را شروع کردند، میخواهند با الگوبرداری از نظام ایران، یک ساختار حکومتی پیشرفته و مبتنی بر رأی آزاد مردم بر اساس احکام و قوانین اسلامی در کشورهای خود ایجاد کنند. در اروپا حتی اخبار مربوط به پیروزی اسلامگرایان در انتخابات پارلمانی مصر هم به شدت سانسور شد

وی در پایان هم از قصد خود برای ادامه تحصیل در ایران و حوزه علمیه قم در آیندهای نزدیک خبر داد و بیان داشت: «چهره آقای خامنهای، صدای آقای خامنهای، صحبتهای شورانگیز آقای خامنهای و در یک کلام شخصیت آقای خامنه ای تنها امید ما برای ادامه دادن به زندگی در این شرایط سخت است. وقتی میبینیم که ایشان با جدیت و قوت قلب از پیشروی اسلام و فراگیر شدن آن در تمام جهان سخن میگویند، انگار یک مرهم بر زخمهای زندگی اجتماعی ما در کوزوو گذاشته میشود. -در حالی که اشکهایش جاری میشود-، من واقعا باورم نمیشود که فردا میتوانم ایشان را از نزدیک ببینم و با ایشان صحبت کنم و صحبتهایشان را بشنوم

منبع: وبگردی۲۰:۳۰

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
باسلام.کپی مطالب باذکرمنبع مشکلی ندارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اگر قرار باشد باکسی تنها زندگی کنید،کدام مورد را انتخاب میکنید؟
    ذکر ایام هفته
    پخش زنده اماکن متبرکه
    وای بر هتاکین

    نمایش رتبه

    آب و هوا


    اوقات شرعی
    ساعت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 265
  • بازدید ماه : 940
  • بازدید سال : 16,798
  • بازدید کلی : 188,007
  • کدهای اختصاصی
    پشتیبانی

    پلیر