loading...
گروه فرهنگی،هنری،تفریحی پایگاه سیدالشهداء آراسنج
لحظه شمار غیبت

آخرین ارسال های انجمن

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 228 یکشنبه 1391/01/20 نظرات (0)

شهید سید مرتضی آوینی در شهریور سال 1326 در شهر ری متولد شد تحصیلات ابتدایی و متوسطه‌ی خود را در شهرهای زنجان، کرمان و تهران به پایان رساند و سپس به عنوان دانش‌جوی معماری وارد دانشکده‌ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد او از کودکی با هنر انس داشت؛ شعر می‌سرود داستان و مقاله می‌نوشت و نقاشی می‌کرد تحصیلات دانشگاهی‌اش را نیز در رشته‌ای به انجام رساند که به طبع هنری او سازگار بود ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی معماری را کنار گذاشت و به اقتضای ضرورت‌های انقلاب به فیلم‌سازی پرداخت

ابراهیم ترکمند بازدید : 336 یکشنبه 1391/01/20 نظرات (0)
پس از اعلام این خبر که «رجب طیب اردوغان» در سفر اخیر خود به ایران، حامل نامه «باراک اوباما»، رئیس جمهور آمریکا به مقام معظم رهبری بوده است، مفاد این نامه امروز از سوی محافل اطلاعاتی رژیم صهیونیستی فاش شد.

به گزارش قدس انلاین به نقل ازتابناک: پایگاه اینترنتی «دبکا فایل» وابسته به محافل اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی، امروز با انتشار مطلبی مدعی شد، نامه اوباما مشتمل بر شش نکته مهم بوده است...

ابراهیم ترکمند بازدید : 273 یکشنبه 1391/01/20 نظرات (0)

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: اگر اسرائیل دست از پا خطا کند ما بسیاری از نقاط مهم سرزمین‌های اشغالی را که محمل صهیونیست‌های غارتگر و جنایت‌کار است، شخم خواهیم زد.


سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار مقامات، مسئولان و کارکنان این ستاد گفت: پیشرفت کشور، اقتدار اقتصادی، ارتقاء تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی موجبات اقتدار بیشتر نیروهای مسلح را فراهم می‌کند، یعنی آثار مستقیمی در اقتدار دفاعی و امنیت کشور دارد. بنابراین امروز ما یک گام بالاتر از سال های قبل بر می‌داریم و مؤلفه‌های قدرت ملی را در پشتیبانی هم قرار می‌دهیم...

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 216 شنبه 1391/01/19 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: دفتر آمار ملی ایتالیا: 30 درصد جوانان ایتالیایی بیکار هستند
خبرگزاری فارس: بر اساس آماری که دفتر آمار ملی ایتالیا منتشر کرده است، بیش از 30 درصد جوانان ایتالیایی بیکار هستند.

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری "پرس‌تی‌وی"، بحران اقتصادی ایتالیا بین سال‌های 2008 تا 2011 منجر به بیکار شدن بیش از یک میلیون جوان ایتالیایی شده است که همین آمار باعث شده تا درصد  جوانان بیکار ایتالیایی به بیش از 30 درصد برسد.

بر اساس آماری که دفتر آمارهای ملی ایتالیا "ایستات" ارائه داده، افرادی که بین 15 تا 24 سال هستند، بیشترین ضربه را از بیکاری‌ها متحمل شده‌اند.

ایستات اعلام کرد که طی سال 2010 آمار بیکاری‌ها در میان جوانان 15 تا 24 سال از 7.11 میلیون نفر به 6.05 میلیون نفر کاهش یافته است.

"ماریو مونتی" نخست وزیر ایتالیا روز چهارشنبه از طرح اصلاحات کارگری خبر داد و مدعی شد که این طرح باعث تشویق سرمایه‌گذاران خارجی و افزایش بهره‌وری شده و به افزایش اشتغال جوانان منتهی خواهد شد.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 267 شنبه 1391/01/19 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: سپاه توطئه مهم دشمنان در ایام عید در داخل کشور را خنثی کرد

سرلشکر جعفری:
سپاه توطئه مهم دشمنان در ایام عید در داخل کشور را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه، خنثی کردن توطئه مهم دشمنان را که بنا داشتند در ایام عید در داخل کشور اقداماتی انجام دهند، از مهمترین اقدامات سپاه برشمرد.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 230 شنبه 1391/01/19 نظرات (0)
کنفدراسيون فوتبال آسيا اسماعيل صفيري، علي خسروي، نويد مظفري و صغري سهرابيان را به عنوان مدرسان داوري فوتبال در داخل کشورمان معرفي کرد.در نامه‌ای از سوی "آلکس سوسی"، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران، چهار مدرس داخلی داوری فوتبال ایران معرفی شدند.
 
 براساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این نامه آمده است: با توجه به اینکه آقایان اسماعیل صفیری، علی خسروی، نوید مظفری و خانم صغری سهرابیان در کلاس فیوچر 3 کنفدراسیون فوتبال نمرات قبولی را بدست آورده‌اند، می‌توانند در کلاس‌های داوری داخلی کشور ایران در هر نقطه‌ای به عنوان مدرس انتخاب شوند.
 
 افراد نامبرده در کلاس فوتورو 3 کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور داشتند و با توجه به عملکرد در کلاس مذکور توسط AFC برای تدریس در دورهای داخلی مورد تایید قرار گرفتند.
 
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 215 شنبه 1391/01/19 نظرات (0)

 ايران قهرمان تورنمنت فوتبال هفت نفره امارات شد

تيم ايران با برتري مقابل کره جنوبي به عنوان قهرماني تورنمنت فوتبال هفت نفره امارات دست پيدا کرد.

ایران جمعه شب در آخرین دیدار خود در این رقابت ها با هر دو گل بهنام سهرابی از سد کره جنوبی گذشت و قهرمان این مسابقات شد. تیم فوتبال هفت نفره کشورمان که خود را برای رقابت های پارالمپیک 2012 لندن آماده می کند پیش از این مقابل تیم های استرالیا، سنگاپور، اردن و امارات به پیروز رسیده بود. استرالیا و سنگاپور هم به ترتیب دوم و سوم شدند. 

تورنمنت فوتبال هفت نفره (CP) امارات موسوم به AFC Dream Asia ، به پیشنهاد کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC، و با حضور کشورهای امارات، سنگاپور، اردن، ایران ، کره جنوبی و استرالیا از 11 تا 19 فروردین به میزبانی شهر ابوظبی امارات برگزار شد. 

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 197 شنبه 1391/01/19 نظرات (0)

تربیت -دین
امروزه به دلیل افزایش تعاملات اجتماعی و ایجاد دگرگونی‌هایی در روابط اجتماعی، موجب شده متولیان امر به مقوله تربیت و نقش و جایگاه آن در تحولات اجتماعی اهمیت بیشتری دهند.

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
باسلام.کپی مطالب باذکرمنبع مشکلی ندارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اگر قرار باشد باکسی تنها زندگی کنید،کدام مورد را انتخاب میکنید؟
    ذکر ایام هفته
    پخش زنده اماکن متبرکه
    وای بر هتاکین

    نمایش رتبه

    آب و هوا


    اوقات شرعی
    ساعت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 185
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 353
  • بازدید ماه : 1,028
  • بازدید سال : 16,886
  • بازدید کلی : 188,095
  • کدهای اختصاصی
    پشتیبانی

    پلیر