loading...
گروه فرهنگی،هنری،تفریحی پایگاه سیدالشهداء آراسنج
لحظه شمار غیبت

آخرین ارسال های انجمن
محمدمحمدخانی بازدید : 283 چهارشنبه 1390/12/17 نظرات (0)
محضر مبارك ولی امر مسلمین امام خامنه ای دام ظله العالی 

سلام علیكم 

انا فتحنا لك فتحا مبینا 

زبان و قلم قاصر است از شكر نعمت بی بدیل ولایت، نعمتی كه به بركت آن، ملت ما كرامت یافت و به اوج عزت و سروری آزادگان رسید. و آفرین بر ملت خداجوی ایران كه در بصیرت و استقامت، گوی سبقت را از همه جوامع ربوده و با استمرار حضور خستگی ناپذیر در همه صحنه های مورد نیاز، بینی مستكبران و شقی ترین جباران تاریخ را به خاك مالیده است. داشتن امامی چنین استوار را به ملت شریف ایران و نعمت وجود چنین ملتی را كه با حضوری درخشان، سیلی سختی را بر چهره استكبار نواختند؛ به حضرتعالی تبریك می گوییم. 

حضور آگاهانه در انتخابات دوازده اسفند، عملیات فتح المبین ملت ایران در جنگ نرم بود و ملت بسیجی ایران آماده است تا فرمان عملیات الی بیت المقدس را از ولی امر خود دریافت كند. 

سازمان بسیج مستضعفین

محمدمحمدخانی بازدید : 271 چهارشنبه 1390/12/17 نظرات (0)
رهبر معظم انقلاب صبح امروز بعد انداختن رای در صندوق انتخابات فرمودند: به مردم عزیز توصیه می‌کنم اول وقت برای رأی دادن در صندوقها حاضر شوند و نام سی نفر را در برگه‌های رأی بنویسند و سعی کنند که این کار را با احساس یک حجتی بین خود و خدای متعال انجام دهند.

به گزارش خبرنگارمهر، حضرت‌آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در اولیت ساعات آغاز رای گیری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در رهنمودی به ملت ایران اظهار داشتند: توصیه من توصیه همیشگی‌ است. معتقدم این یک وظیفه برای ما هست، همچنان‌که یک حقی است متعلق به ما. ما باید از این حقمان استفاده کنیم و این وظیفه را انجام دهیم، همچنین معتقد هستم که این کار مثل نماز هر چه به اول وقت نزدیکتر باشد فضیلتش بیشتر است، نه اینکه بخواهم بگویم شرعاً مانند نماز است، بلکه بر حسب نگاه عقلایی اگر انسان اول روز جمعه این کار را انجام دهد فکرش آسوده است که وظیفه را انجام داده است و بعد به سراغ کارهای دیگرش می‌رود، برخلاف اینکه این کار را آخر وقت انجام دهد.
ایشان در ادامه افزودند: هم ممکن است پای صندوقها شلوغ شود و هم احتمال این وجود دارد که توفیق پیدا نکند و هم اینکه نگرانی و دغدغه وجود دارد بنابراین توصیه می‌کنم اول وقت برای رأی دادن در صندوقها حاضر شوند و به هر سی نفر رأی بدهند و نام سی نفر را در برگه‌های رأی بنویسند و مردم عزیزمان سعی کنند که این کار را با احساس یک حجتی بین خود و خدای متعال انجام دهند. انشالله قصدشان را خالص کنند.

رهبر معظم انقلاب در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه اهمیت این دوره از انتخابات را نسبت به انتخابات قبل در چه می‌بینید، فرمودند: البته انتخابات همیشه برای کشور ما و نظام جمهوری اسلامی حائز اهمیت بوده است. همیشه نشانه یک حقیقتی در داخل کشور ماست و این هم برای دوستان و نیز برای دشمنان پیام‌هایی دارد، هر وقت این خصوصیت بیشتر بود اهمیت انتخابات بیشتر می‌شود و امروز از آن روزها است. اولاً سی‌وسه سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در انقلاب‌هایی که در دنیا وجود داشته است با گذشت زمان مردم خسته شده‌اند، دلزده‌شده‌اند و راه‌هایشان تغییر پیدا کرد ولی ملت ما در طول این زمان با یک عزم راسخ حرکت مستقیمی تا به امروز ادامه داده است، این حادثه بسیار مهمی است. بعد از سه دهه در سی‌وسه‌ سالگی نشان می‌دهند که باز همان خصوصیات اولیه را دارند وانگهی این روزها "اشتولوم" علیه ملت ایران زیاد است که می‌شنوید و می‌بینید، اینکه در خیلی از جاها شکست خورده‌اند و سیلی خورده‌اند دلشان می‌خواهد با هیاهویی خودشان را از تک و تا نیندازند.

ایشان با طرح این سؤال که این هیاهو را برای چه به کار می‌برند، گفتند: مسأله ایران یک مسأله برجسته است به همین دلیل درباره ایران مرتباً هیاهو می‌کنند. مسئله تحریم و حقوق بشر از اینگونه مسائل است که مرتباً تکرار می‌کنند، لذا چون جنجال‌ها زیاد است و تهدیدهای لفظی بر علیه ملت ایران زیاد است لذا ملت ایران در این دوره جایگاه حساس‌تری دارد، می‌تواند بهتر حرف بزند و این حرف زدن با عمل است، بهترین حرف‌زدنها، بهترین گفتن، همراه با عمل است لذا امروز هرچه بیشتر مردم پای صندوقهای رأی بیایند برای کشور مهمتر است. هرچه با شور و نشاط و انگیزه بیشتری بیایند برای آینده کشور و آبروی کشور مفیدتر و بهتر است. برای حفظ امنیت و مصونیت مفیدتر است. اهمیت این دوره اینها است.
محمدمحمدخانی بازدید : 386 چهارشنبه 1390/12/17 نظرات (0)

طبق آخرین اطلاعات و آمار مرکز شمارش رای این نتایج اعلام گردید

کل آرا:82405

آقای عباسپور:37117 رتبه اول

آقای هاشمی:27449

آقای بابا صالح:12064

آقای مهدی:3104

با توجه به این نتایج آقای عباسپور به مجلس راه یافت.

این دوره ازانتخابات باحضور91%مردم شهرستان وتوابع صورت گرفت،درحالی که حضور مردم این منطقه درسال های اخیر بیشتراز54%نبوده.بالاترین حضوردر بین استان های کشور در استان کهکیلویه وبویراحمد(باحضور88درصدی مردم) انجام شده است.


محمدمحمدخانی بازدید : 249 چهارشنبه 1390/12/17 نظرات (0)

در سال هزار و سیصد و بیست و یک، در روستای «گلبوی کدکن»، از توابع تربت حیدریه، قدم به عرصه ی هستی نهاد. نام زیبنده اش گویی از لحظه هایی نشأت می گرفت که در فرمایش « الست بربکم»، مردانه و بی هیچ نفاقی، ندا در داد:«بلی»؛ عبدالحسین.

 


روحیه ی ستیزه جویی با کفر و طاغوت، از همان اوان کودکی با جانش عجین می گردد؛ کما این که در کلاس چهارم دبستان، به خاطر بیزاری از عمل معلمی طاغوتی، و فضای نامناسب درس و تحصیل، مدرسه را رها می کند. در سال هزار و سیصد و چهل و یک، به خدمت زیر پرچم احضار می شود که به جرم پایبندی به اعتقادات اصیل دینی، از همان ابتدا، مورد اهانت و آزار افسران و نظامیان طاغوتی قرار می گیرد.

سال هزار و سیصد و چهل و هفت، سال ازدواج اوست. برای این مهم، خانواده ای مذهبی و روحانی را انتخاب می نماید و همین، سرآغاز دیگری می شود برای انسجام مبارزات بی وقفه او با نظام طاغوتی حاکم بر کشور؛ همین سال، اعتراضات او به برخی خدعه های رژیم پهلوی ( مثل اصلاحات ارضی)، به اوج خود می رسد که در نهایت، به رفتن او و خانواده اش به شهر مقدس مشهد و سکونت در آنجا می انجامد، که این نیز فصل نوینی را در زندگی او رقم می زند.

پس از چندی، با هدفی مقدس، به کار سخت و طاقت فرسای بنایی روی می آورد و رفته رفته، در کنار کار، مشغول خواندن دروس حوزه نیز می شود. بعدها به علت شدت یافتن مبارزات ضد طاغوتی اش و زندان رفتنهای پی در پی و شکنجه های وحشیانه ساواک، و نیز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ورود او در گروه ضربت سپاه پاسداران، از این مهم باز می ماند.

با شروع جنگ تحمیلی، در اولین روزهای جنگ، به جبهه روی می آورد که این دوران، برگ زرین دیگری می شود در تاریخ زندگی او.

به خاطر لیاقت و رشادتی که از خود نشان می دهد، مسؤولیت های مختلفی را برعهده او می گذارند که آخرین مسؤولیت او، فرماندهی تیپ هجده جوادالائمه (سلام الله علیه) است، که قبل از عملیات خیبر، عهده دار آن می شود.

با همین عنوان، در عملیات بدر، در حالی که شکوه ایثار و فداکاری را به سر حد خود می رساند، مرثیه سرخ شهادت را نجوا می کند.

تاریخ شهادت این سردار افتخار آفرین،

روز 23/12/1363 می باشد که جنازه مطهرش، با توجه به آرزوی قلبی خود او در این زمینه، مفقودالأثر می شود و روح پاکش، در تاریخ 9/2/1364، در شهر مقدس مشهد تشییع می گردد.





تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
باسلام.کپی مطالب باذکرمنبع مشکلی ندارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اگر قرار باشد باکسی تنها زندگی کنید،کدام مورد را انتخاب میکنید؟
    ذکر ایام هفته
    پخش زنده اماکن متبرکه
    وای بر هتاکین

    نمایش رتبه

    آب و هوا


    اوقات شرعی
    ساعت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 913
  • بازدید سال : 16,771
  • بازدید کلی : 187,980
  • کدهای اختصاصی
    پشتیبانی

    پلیر