loading...
گروه فرهنگی،هنری،تفریحی پایگاه سیدالشهداء آراسنج
لحظه شمار غیبت

آخرین ارسال های انجمن
محمدمحمدخانی بازدید : 255 شنبه 1391/01/12 نظرات (1)

روز جمهوری اسلامی ایران

«... مبارك باد بر شما چنین حكومتی كه در آن اختلاف نژاد و سیاه و سفید و ترك و فارس و كرد و بلوچ مطرح نیست. همه برابرند و فقط در پناه تقوا و برتری به اخلاق فاضله و اعمال صالحه هست و تفاوت بین زن و مرد و بین اقلیت های مذهبی و دیگران در امر اجرای عدالت نیست...»

از پیام حضرت امام خمینی قدس سره به مناسبت 12 فروردین 1358

نهال انقلاب اسلامی كه با نثار خون بهترین فرزندان ایران رشد كرده بود، سرانجام در 22 بهمن 1357 به بار نشست، و با پیروزی انقلاب اسلامی و تشكیل دولت موقت از سوی امام خمینی« قدس سره» زمینه ی مهمترین همه پرسی تاریخ ایران زمین جهت تعیین نوع حكومت در ایران فراهم شد.

روز دوازده فروردین، روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران، روز پیروزی مستضعفین بر مستكبرین و روز تثبیت انقلاب اسلامی است كه بی هیچ ریب و شكی زمینه ساز حكومت عدل اسلامی در سراسر جهان خواهد بود.

این روز مقدس، این یوم الله پر بركت سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران و دنیا پرستان است كه از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت خود را در پیروی از امیال  و آرزوهای حیوانی خود...

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 243 جمعه 1391/01/11 نظرات (0)



این نرم افزارتقویم فارسی وخورشیدیه که شمامیتونید با استفاده ازایناوقات شرعی هرروزرو ببینید ویک متن تصادفی همراه باتاریخ ورخداد همون روز هم برای شما موقع ورود به ویندوز نشون داده میشه.حتی شمامیتونید کارهایی که باید در یک روزمشخص ودرساعت معین انجام بدید رو برای یاد آوری به این نرم افزار وارد کنید.همچنین این نرم افزارقابلیت دفترچه تلفن روهم داره.

راستی ویندوز7هم از  این نرم افزارپشتیبانی میکنه!

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 244 جمعه 1391/01/11 نظرات (0)

یکی از تحولات بسیار مهمی که در دوران نوجوانی در فرزندان خانواده رخ می دهد کسب استقلال است که ریشه و اساس این استقلال در سالهای اول زندگی یعنی حدودا یک سال و نیمگی پایه گذاری می شود.

در حقیقت استفاده مداوم فرزند نوپای شما از واژه "نه" ریشه در تمایل او برای کسب ....

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 273 جمعه 1391/01/11 نظرات (0)

می دانیم که درد جسمانی علامت و نشانه ایجاد مشکل و ناهنجاری در بدن است ضمن اینکه عوامل مختلفی باعث درد و ناراحتی جسمانی می‌شوند. به طوری که بعضی از این عوامل موقتی و برخی نیز طولانی‌مدت و نیازمند دارو و درمان هستند.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 240 جمعه 1391/01/11 نظرات (0)
مقام معظم رهبری
مرحوم دولابی : دست مقام معظم رهبری را بوسیدند و فرمودند ایشان خیلی نورانی هستند و حتی به خود بنده می فرمودند كه سرعت ایشان ( مقام معظم رهبری) در نور گرفتن بسیار بالاست و خیلی سریع و لحظه به لحظه به نورانیت شان افزوده می شود و حتی در مسائل سیاسی نیز ایشان اینچنین هستند گفتند با این وصف بنده لایق و اصلح از ایشان سراغ ندارم.
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 257 چهارشنبه 1391/01/09 نظرات (0)

آبله مرغان ، بیماری شایع در فصل بهار | www.Marmooz.com

کمتر کسی است که با دیدن یک صورت پر از دانه‌های آبدار و ملتهب به یاد آبله مرغان نیفتد و دلهره سرایت بیماری را نداشته باشد، درواقع اگرچه آبله مرغان یک بیماری خفیف و خود به خود بهبود شونده است، اما آنقدر آزاردهنده هست که از ابتلا به آن هراس داشته باشیم.

تقریبا همه افراد در طول دوران زندگی این بیماری را تجربه می‌کنند و حتی درصد قابل توجهی از کسانی که تصور می‌کنند در کودکی به این بیماری مبتلا نشده‌اند، قبلا این بیماری را تجربه کرده‌اند. اما به دلیل خفیف و بی‌سر و صدا بودن آن در دوران کودکی از ابتلای به آبله مرغان بی‌اطلاعند. علائم اصلی آبله مرغان تاول‌ها و جوش‌هایی است که سر تا سر به خصوص صورت را می‌پوشاند، در این میان افرادی که این بیماری را تجربه کرده‌اند حتما نگرانی از باقی ماندن دائمی این تاول‌ها و جوش‌ها را نیز تجربه کرده‌اند.  به خصوص آن که این تاول‌ها آنقدر خارش دارند که دست نزدن به آنها دشوار است.

محمدمحمدخانی بازدید : 215 چهارشنبه 1391/01/09 نظرات (0)

از گِل پوتین هایش، از رنگ نمناک زمین و از بادگیر سرمه ای رنگی که بر تن کرده پیداست که شب باران باریده است. با کمربند پارچه ای کمرش را سفت بسته تا باد درونش نپیچد، احتمالاً اردیبهشت است یا حوالی بهار. نمی دانم در هوای جنوب چقدر بارانی می شود. شاید هم اینجا کرمانشاه است، یا کردستان.

پارچه ای که به دور شعله پوش کِلاش بسته، خبر از نبردی شبانه می دهد؛ نبردی نزدیک. چیزی داخل جیبِ بغل شلوار است، مهری، تسبیحی، قرآن کوچکی و شاید نوشته ای، وصیت نامه یا هر نامه ی دیگری که ما را از نام و نشانی اش با خبر کند.از چند نفر اهل جبهه پرسیدم و از چند عکاس. کسی نشناخت جوانی را که در سکوت صبح، در خون خود آرمیده است.

اسلحه در دستو ذکر بر لب، میان رزمی شبانه به سوی خاکریز می دویده است که خمپاره ای نزدیکش می خورد و کتفش را ... دورو بر را نگاه می کند؛ حتی اگر داد بزند کسی در آن گیرو دار و آتش باران صدایش را نمی شنود. سرش را روی دست چپش می گذارد. از درد، انگشت شستش را فشار می دهد. از دست دیگرش خون می رود، زیرِ لب بریده بریده، دو سه «یا زهرا» می گوید و آرام می گیرد... می آرامد.

دوباره سرم را بلند میکنم و به عکسی که با خاک نمناک، روی دیوار قاب شده زل می زنم و در ذهنم داستان دیگری از درخون تپیدنت می سازم. من از فضای تو دورم اما حس عجیبی نسبت به تو دارم. نمی شناسمت شهید! اما دوست دارم بدانم کجا و چگونه این اتفاق برایت افتاد؟ کسی که در پشت لنز دوربین بود چه حالی داشت؟ من تو را خواهم یافت.


سید مجتبی دستجردی-مجله کوله بار

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 293 سه شنبه 1391/01/08 نظرات (0)

ثمره ازدواج مبارك علي عليه السلام و فاطمه زهرا عليها السلام پنج فرزند به نام هاي حسن، حسين، زينب، ام كلثوم و محسن است.
بنابر آن‌چه كه از امام صادق عليه السلام رسيده است «محسن» كه آخرين فرزند زهرا بود، بر اثر تجاوز و هجوم دشمنان اسلام به خانه آن حضرت، در شكم مادر جان داد و به دنبال اين حادثه دردناك و صدماتي كه بر جسم فاطمه عليها السلام وارد آمد، آن حضرت بيماري شديد پيدا كرد و به شهادت رسيد.
زينب، سومين فرزند مهد ولايت است كه به احتمال قوي در سال ششم هجرت در مدينه چشم به جهان گشود.



زينب، يعني زينت پدر و اين نامي است كه خداوند براي دختري انتخاب كرد ، كه با انجام رسالت خويش زينت بخش تاريخ شد و موجب افتخار و سرافرازي خاندان وحي و ولايت گشت. و اين است كه نام زينب در تاريخ كربلا كه تاريخ جاودانگي اسلام و تشيع است، به خاطر فداكاري‌هايش، زيبا،‌درخشان و جاوداني است.
مراسم نام‌گذاري اين درّ ولايت را در تاريخ اين گونه مي‌خوانيم:

هنگام ولايت زينب كبري، چون رسول خدا در سفر بود، فاطمه از همسرش علي درخواست كرد كه نامي براي فرزندشان انتخاب كند. علي عليه السلام در جواب فرمود: من بر پدرت سبقت نمي‌گيرم، صبر مي‌كنيم تا پيامبر از سفر برگردد. چون پيامبر بازگشت و...

محمدمحمدخانی بازدید : 322 سه شنبه 1391/01/08 نظرات (0)

بازی گروه ضد شورش نسخه به روز شده 2012 پرتابل Portable Counter-Strike: Sourc

بازی کانتر هیچ احتیاجی به توضیح ندارد . برای آن که کابران بازی‌خور و گیم‌نت باز ، چنان به این بازی مسلط هستند که می توان گفت آنها هستند که باید این گیم را به همگان معرفی کنند . آخرین نسخه و ویرایش ارائه شده از بازی اکشن تروریستی بسیار محبوب Counter Strike که زیبایی آن در محیط شبکه و بازی به صورت انلاین و گروهی چندین برابر می شود. هم اکنون این بازی بعد از سالها مورد استفاده بسیاری از گیم نت ها و گروههای بازی در سرتاسر دنیا به دلیل گرافیک خوب، سرعت مناسب بازی و ویژگی های منحصر به فرد دیگر است این بازی بیش از 1.5 میلیون فروش در سرتاسر دنیا داشته که رقمی چشمگیر است و توانست رتبه برترین و پرفروش ترین بازی اکشن آنلاین را از آن خود کند. این بازی زیبا بر پایه هسته بازی مطرح Half-Life ساخته و پردازش شده است.

 

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
باسلام.کپی مطالب باذکرمنبع مشکلی ندارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اگر قرار باشد باکسی تنها زندگی کنید،کدام مورد را انتخاب میکنید؟
    ذکر ایام هفته
    پخش زنده اماکن متبرکه
    وای بر هتاکین

    نمایش رتبه

    آب و هوا


    اوقات شرعی
    ساعت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 187
  • باردید دیروز : 171
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,195
  • بازدید ماه : 2,896
  • بازدید سال : 18,754
  • بازدید کلی : 189,963
  • کدهای اختصاصی
    پشتیبانی

    پلیر