loading...
گروه فرهنگی،هنری،تفریحی پایگاه سیدالشهداء آراسنج
لحظه شمار غیبت

آخرین ارسال های انجمن
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 249 دوشنبه 1391/01/14 نظرات (0)
کتاب

آیات مختلفى از قرآن گواهى مى‏دهد كه نشانه‏هاى پیامبر اسلام(صلی الله علیه وآله) و آئین او در همان كتابهاى محرف كه در دست یهود و نصارى در آن زمان بوده وجود داشته است، زیرا مسلم است كه منظور از تحریف این كتب آسمانى این نیست كه تمام كتابهاى موجود باطل و بر خلاف واقع مى‏باشد، بلكه قسمتى از تورات و انجیل واقعى در لابلاى همین كتب وجود داشته و دارد، و نشانه‏هاى پیامبر اسلام، در همین كتب و یا سائر كتابهاى مذهبى كه در دست یهود و نصارى بوده، وجود داشته و الان هم بشاراتى در آنها هست.


محمدمحمدخانی بازدید : 228 دوشنبه 1391/01/14 نظرات (0)

حدود 45 کیلومتر از جاده اهواز- خرمشهر را که طی کنید به یک سه راهی برمی خورید با نام طلاییه .اگر از طلاییه قدری به سمت غرب بروید به هور برمی خورید.بر همین اساس می توان گفت که طلاییه مرز بین خشکی و هور در این منطقه به حساب می آید.آنچه طلاییه را معروف و زبانزد کرده است جنگ هایی است که در دهه 60 در آن اتفاق افتاد.طلاییه سالهای سال در آرامش و سکوت روزگار می گذراند تا آنجا که جنگ تحمیلی عراق آغاز شد

محمدمحمدخانی بازدید : 229 یکشنبه 1391/01/13 نظرات (0)

سیزده‌به‌در سیزدهمین روز فروردین ماه و از جشن های نوروزی است. در تقویم‌های رسمی ایران این روز روز طبیعت نامگذاری شده‌است و از تعطیلات رسمی است. برخی بر این باورند در این روز باید برای راندن نحسی از خانه بیرون روند و نحسی را در طبیعت به در کنند. اما برای اثبات اینکه ایرانیان قدیم هم این دیدگاه را داشتند هیچ روایت تاریخی و قابل استنادی وجود ندارد.


بعد از سیزده به در، جشن های نوروزی پایان می پذیرد.

...

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 240 یکشنبه 1391/01/13 نظرات (0)

امام صادق(علیه السلام) می‌فرمایند: «هر كس ده مرتبه صلوات بفرستد حق تعالی صد مرتبه بر او صلوات می‌فرستد» و فرموده اند: «هر كس ده مرتبه صلوات بفرستد خدا و ملائكه هزار بار بر او صلوات می‌فرستد و هر كه حق بر او هزار صلوات بفرستد هرگز او را به آتش، عذاب نخواهد كرد و در مقابل هر صلوات ده حسنه به او عطا می‌فرمایند و هر كس ده مرتبه صلوات بفرستد حق تعالی ده صلوات بر او می‌فرستد و ده گناه او را می‌آمرزد و ده درجه او را بلند می‌گرداند و از اهل بهشت خواهد شد».


مجتبی برزگر عبادی بازدید : 211 یکشنبه 1391/01/13 نظرات (0)

آنروزها که خبری از آمار هشدار دهنده اثرات زیانبار مصرف قلیان به میان نبود، شاه عباس صفوی سعى فراوان کرد که این عادت را از ایرانیان براندازد اما با گذر همه این سالها نه تنها به کناری نرفت بلکه تفریح جوانانه ای شد که روزگاری تنها عادت پیرمردها بود...

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 214 یکشنبه 1391/01/13 نظرات (0)

زکام بهاره یا تب یونجه یا آلرژی فصلی در بهار یا رینیت آلرژیک، مجموعه ای از علائمی است که بیشتر آنها در چشم و بینی، زمانی که مواد حساسیت زا را تنفس می کنید به وجود می آید. این مواد حساسیت زا مثل گردوغبار، شوره سر، سم جشرات و یا گرده گیاهان می باشد.


محسن بازدید : 243 یکشنبه 1391/01/13 نظرات (0)

 

امام صادق (ع) فرمودند : در حوالی ری کوه سیاهی است که در پایین آن شهری بنا می شودکه آن را تهران می نامند و در آن "دارالزوراء" است شهری است که ساختمانها و کاخهایش مانند قصرهای بهشت استو زنانشان(در زیبایی) مانند حور العین اند آن زنها لباس کفار در بر می کنندو با پوشش کفار خود را می آرایند و بر "زین" سوار می شوندو برای شوهرانشان تمکین نمی کنند ودستمزد کار وکاسبی و درآمد شوهرانشان کفاف آنها را نمی دهد و بدین لحاظ از شوهران خود طلاق می کنند و مردان از مردان ارضا می شوند و زنان از زنان و مردان خود را شبیه زنان می سازند وزنان شبیه مردانو اگر می خواهی که دین خود را نگه داری آنجا را برای محل سکونت انتخاب نکن زیرا که آنجا محل فتنه است.

 

 

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 238 شنبه 1391/01/12 نظرات (0)

حضرت على (علیه السلام) مى فرمایند: «اَلْحَذَرَ الْحَذَرَ! فَوَ اللهِ لَقَدْ سَتَرَ، حَتّى کأَنَّهُ قَدْ غَفَرَ ؛ بترس، بترس (از خدا!) به خدا سوگند آن قدر پرده پوشى کرده که گویى تو را بخشیده و آمرزیده است

محسن بازدید : 200 شنبه 1391/01/12 نظرات (0)

در این فایل تمام ترفند ها و کد های مخفی گوشی موبایل قرار داده شده است 

حتما دانلود کنید (ضرر نمی کنید)


دانلود

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
باسلام.کپی مطالب باذکرمنبع مشکلی ندارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اگر قرار باشد باکسی تنها زندگی کنید،کدام مورد را انتخاب میکنید؟
    ذکر ایام هفته
    پخش زنده اماکن متبرکه
    وای بر هتاکین

    نمایش رتبه

    آب و هوا


    اوقات شرعی
    ساعت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 171
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,175
  • بازدید ماه : 2,876
  • بازدید سال : 18,734
  • بازدید کلی : 189,943
  • کدهای اختصاصی
    پشتیبانی

    پلیر